Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
okej :O jag förstår
16 jun, 2012 00:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
yeah. Mediciner är typ.. o-roligt.
Jag äter en jäkla massa men jag har inget val :< Skulle typ vara död annars så. Puss. 16 jun, 2012 00:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
nja jag har inget emot att äta dem om jag måste, men jag vill inte stoppa min kropp full med dem om jag inte måste ^^
de lät inte så kul ![]()
16 jun, 2012 00:45 |
|
Borttagen
|
Wohoo, du önskar inte livet ut mig
Närå. Äsch, sålänge ditt liv funkar även om du sover dåligt så är det ju okej 16 jun, 2012 00:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Till skillnad från mina undersåtar är prinsessan oftast snäll och vill att människorna här skall leva
ja lr hur xD jag får bara ignorera att jag är trött nej men nu skall jag vara duktig och sova faktiskt O_O så natti natti söta du ♥ ![]()
16 jun, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Sussa sött
16 jun, 2012 00:48 |
|
Borttagen
|
Yeay
16 jun, 2012 01:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2012 09:25 |
|
Borttagen
|
Godmorgon ni som är vakna.
Glöm förresten inte att skydda er om det regnar syra 16 jun, 2012 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen