Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ol!v!a
Elev |
Jag vill krama kaptän grov hongel för att det är så roligt att prata med honom!
27 jun, 2012 20:03 |
|
Minidjuret
Elev |
27 jun, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Kram till Minidjuret ♥ Med ett rep, runt halsen... Haha ja, snälla! Du är bara lite läskig xD 27 jun, 2012 20:10 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Kram till Minidjuret ♥ Med ett rep, runt halsen... Haha ja, snälla! Du är bara lite läskig xD Lite? HAHA XD 27 jun, 2012 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 1 kl. 13:41
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Kram till Minidjuret ♥ Med ett rep, runt halsen... Haha ja, snälla! Du är bara lite läskig xD Lite? HAHA XD HAHAH XD why??? xD 27 jun, 2012 20:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-10 kl. 13:27
|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Kram till Minidjuret ♥ Med ett rep, runt halsen... Haha ja, snälla! Du är bara lite läskig xD Lite? HAHA XD HAHAH XD why??? xD För att jag äger och är så otroligt bäst, hahaha XD 27 jun, 2012 20:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-10 kl. 13:28
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Kram till Minidjuret ♥ Med ett rep, runt halsen... Haha ja, snälla! Du är bara lite läskig xD Lite? HAHA XD HAHAH XD why??? xD För att jag äger och är så otroligt bäst, hahaha XD Sant 27 jun, 2012 20:19
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-10 kl. 13:28
|
|
MizzNina
Elev |
Dagens kramar går till
1. Min storebror som nu idag äntrar medelåldern. 2. InspiredPsycho för hon är en av de finaste människor jag känner. Och hon sätter guldkant på vardagen. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 jun, 2012 08:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 jun, 2012 09:25 |
|
Borttagen
|
MizzNina, för att hon är underbar och alltid får en att må bra! Även när man mår jättedåligt och tror inte att något kan hjälpa, så kommer Ranakittieh smygande och sätter ett leende på läpparna på en! ♥
(right back at ya! ♥) 28 jun, 2012 09:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen