The Vampire Diaries [Rollspel]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Vampire Diaries [Rollspel]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
15 maj, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Klaus tittade så långt han kunde till båda sidorna, men ingen syntes till, ändå hade han en konstig känsla över att han visste vem som låg bakom.
"Mikael? Kat?"han behövde inte ropa ut deras namn, de skulle höra honom i alla fall. 15 maj, 2012 19:48 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Katherine började röra sig hon hade äntligen tagit sig ur den djupa sömnen. Hon befann sig i en cell "Elijah!? Klaus!? Kol!? Caroline!?" ropade hon i hopp att de skulle höra henne. Hon hade fortfarande inte lyckats röra sig eller kolla sig om i cellen eftersom hon inte kunde röra sig.
![]()
15 maj, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
"Katherine?"svarade Klaus och vände sedan blicken mot Kols cell då även han började röra på sig.
15 maj, 2012 19:56 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
"Klaus! Skönt att höra din röst för en gångs skull jag kan inte röra mig. Var är vi?" ropade Katherine som såg att Elijah började röra sig bredvid henne.
![]()
15 maj, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
"Ingen aning", svarade Klaus och försökte titta mot Caroline som fortfarande inte rört sig, förmodligen för att hon var den nyaste vampyren.
"Vem tror ni ligger bakom det här?" 15 maj, 2012 20:07 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
"Vilka häxor känner vi? Bonnie om hon nu blivit galen och sen har vi hennes morsa vad hon nu heter. Känner vi fler?" frågade Katherine som tittade oroligt på Elijah.
![]()
15 maj, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
"Vår moster", sade Kol då han ställde sig vingligt upp. "Oh, det liknar ju på vår källare Nik...." hans ögon spärrades upp, så gjorde även Klaus.
"Vi är i min källare", muttrade Klaus. "Home sweet home", flinade Kol. 15 maj, 2012 20:11 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
"Vad skrattar du om Kol är du överlycklig över att vara fången i erat eget hem!?" sade Katherine "Dumskalle" muttrade hon pch fick loss sina rep och Elijahs. "Så vad gör vi nu?" frågade hon.
![]()
15 maj, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
"Vi väntar", flinade Kol och lutade sig nöjt mot väggen.
Klaus himlade med ögonen innan de vändes mot Caroline, om hon inte var okej så skulle han döda Mikael och Kat. "Medan vi står här och gör ingenting", sade Klaus affärsmässigt. "Så kan väl ni två fortsätta bråka om vem som gömde pålen?" 15 maj, 2012 20:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Vampire Diaries [Rollspel]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen