Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
13 jun, 2012 17:43 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 17:49 |
|
Miss Black
Elev |
13 jun, 2012 17:51 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 17:58 |
|
Hope Potter
Elev |
14 jun, 2012 21:16 |
|
Ginny4ever
Elev |
JÄtte bra!!!!! verkligen! längtar tills nästa kapitel!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 14 jun, 2012 22:29 |
|
carro78
Elev |
Har läst alla 103 sidor nu och allt jag kan säga är... (trummvirvel)
Denna ff Spoiler: Tryck här för att visa! SKRIV MER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (Neeeeeejdå, inte ett dugg beroende) BEVAKAR DIFINITIFIT!! Fattade någon vad jag menade?? (Med DIFINIFITIFIT) ska nog sova nu!! PS. Jaaa jag är heeelt normal ♥♥♥
16 jun, 2012 23:02 |
|
Hope Potter
Elev |
Det är min tur va? btw jag kampar... I en bus. Husbil.. Eh vi har internet i alla fall.. Mitt kapitel kanske kommer liiiite sent...
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
16 jun, 2012 23:23 |
|
Ginny4ever
Elev |
^okej
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 16 jun, 2012 23:32 |
|
Hope Potter
Elev |
~ Remus Lupin ~
”Jag håller med Kitty.” Sa jag och såg hur hon sken upp. ”Aa men då kan du Jake, Jaz och Cass gå upp till skolan igen då?” Frågade Kitty. ”Nej, jag menar att de ska gå! Du klarar inte hundra dementorer själv hur övernaturlig du än är!” Svarade jag snabbt så att hon inte skulle fatta.. Dåligt beslut, Kitty hade tydligen superhörsel och uppfattade varenda ord medan de andra såg (Utom Cass då för hon har vilie hörsel) frågetecken. ”Jag är inte övernaturlig!” Högg hon tillbaka med. ”Och ni ska gå för annars kan de komma ikapp er!” Fortsatte hon. ”Vem tror du har mest chans att lyckas? En vilie eller en vanlig människa, även om du är siare..” Sa Cassandra helt plötsligt. ”Du stannar inte här själv Kitty!” Sade Jake högt. ”Inte för att stressa men de kommer närmare och mitt råd är att vi gör det tillsammans.. Någon som inte tycker det? SKYNDA PÅ MED ATT SÄGA DET DÅ!” Sa Jaz och stoppade en ganska (konstigt nog) vanliga konversation för oss tre. ”Tillsammans.” Sa vi alla fyra, Cass, Kit, jag och Jake och de greppade sina trollstavar.. Min var fortfarande sönder så jag fick klara mig med Katarinas mammas trollstav.. Den var inte som min men den funkade väl.. Det är väldigt svårt att göra en patronus när man aldrig har övat förut och nu ska man helt plötsligt bara göra en.. Framför en riktig dementor.. Hehe vi kanske bara skulle ha flytt allihop som dödsätarna gjorde.. Men vi gjorde ett bra försök, Jake fick till en ’sköld’ som var stark nog för oss alla medan vi andra övade, testade och nästan lyckas, nästa person att lyckas var Cassandra, hon berättade att hon tänkte på vår första kyss. Därefter gjorde jag det men helt plötsligt svimmade Kitty och det verkade som om någon annan kom fram i hennes ställe… Hon förutspådde något… Kitty är en siare. Kn vi aldrig ha ett normalt liv? Måste allt vara så himla skruvat? ---------------------------------------------------------------------------------------- AW YEEE! Nu har jag skrivit på mina fyra ffs HELA natten och klockan är bara typ fem (Jag är klar nu) Jag kanske borde sova nu... Vi ska upp sex imorgon.. Kom på det nu... Jag kommer de ut som Ni-Vet-Vem imorgon Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 jun, 2012 04:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen