Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Har verkligen lust att köpa nåt pottrigt, men eftersom jag fyller år om mindre än en månad får jag nog inte det..
![]()
12 mar, 2012 19:44 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Yay imorgon ska jag beställa Kvicken och kok-boken! *supermegabig happyface*
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 mar, 2012 19:47 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Sådär tänkte jag också innan det var Jul och jag fyllde år! Det är så onödigt om man råks på köpa någonting som de skulle ha gett
Winter is coming... 12 mar, 2012 19:48 |
|
Ginny9
Elev |
ok jag har en harry potter kok bok
ginny forever:) 13 mar, 2012 14:56 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Ja! Den är superbra! Men du har ju jättefin HPhörna Ginny9!
Winter is coming... 13 mar, 2012 17:21 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
yay idag ska jag beställa sakerna så min Hp-hörna kan utökas!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 13 mar, 2012 18:32 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jippie!!! Ser fram emot att se dem!
Winter is coming... 13 mar, 2012 18:38 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Sådär tänkte jag också innan det var Jul och jag fyllde år! Det är så onödigt om man råks på köpa någonting som de skulle ha gett Snaxade du med mig? Hoppas att jag antingen köper eller får HPFW snart!!!! Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk ![]()
13 mar, 2012 19:05 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Weasleygirl98: Sådär tänkte jag också innan det var Jul och jag fyllde år! Det är så onödigt om man råks på köpa någonting som de skulle ha gett Snaxade du med mig? Hoppas att jag antingen köper eller får HPFW snart!!!! Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk ska få kvicken också *coolface* jag kommer lägga upp några av recepten på 'Hp-Recept' tråden sen kommer jag lägga upp bilder här ofc! men ni får nog vänta lite för det tar ungefär en vecka innan det kommer. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 13 mar, 2012 19:07 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Weasleygirl98: Sådär tänkte jag också innan det var Jul och jag fyllde år! Det är så onödigt om man råks på köpa någonting som de skulle ha gett Snaxade du med mig? Hoppas att jag antingen köper eller får HPFW snart!!!! Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk ska få kvicken också *coolface* jag kommer lägga upp några av recepten på 'Hp-Recept' tråden sen kommer jag lägga upp bilder här ofc! men ni får nog vänta lite för det tar ungefär en vecka innan det kommer. Okiii ![]()
13 mar, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen