myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
18 mar, 2012 18:43 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av kya: ^ Jo det känns faktiskt liite så, men det kanske kommer ändras ... Jag addar dig nu! JAA! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 mar, 2012 19:40 |
|
Anapneo
Elev |
dom i min sovsal är typ... jag tror den yngsta är 17, och jag fyller 15 i år så.. sedan är dom andra runt 20.
18 mar, 2012 20:48 |
|
Emme Lestrange
Elev |
18 mar, 2012 20:50 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: I min sovsal har vi dagens fråga som nån ställer, så svarar alla, så lär vi känna varandra Vad smart! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 mar, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Hi Viktoria,
We have issues sending emails to specific domains, including yours. We recommend you using a different email provider to accept our emails for the time being, such as Gmail, Hotmail or another more popular network. You can switch your account at http://www.myhogwarts.co.uk/beta. Vad menar de? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2012 23:15 |
|
cirklar
Elev |
Solkatten: De menar att du måste använda en annan e-postadress just nu.
TheWitch: Jag addar dig Är det någon som vet vem http://www.myhogwarts.co.uk/helenawpotter är? Jag har fått en Friend Request av henne, men jag vill helst veta vem det är innan jag accepterar den. Och från myHogwarts twitter: "SURPRISE! We have unlocked Days 8, 9 and 10! 8'ers, 9'ers and 10'ers can now register at myhogwarts.co.uk/sign-up."
18 mar, 2012 23:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av cirklar: Solkatten: De menar att du måste använda en annan e-postadress just nu. TheWitch: Jag addar dig Är det någon som vet vem http://www.myhogwarts.co.uk/helenawpotter är? Jag har fått en Friend Request av henne, men jag vill helst veta vem det är innan jag accepterar den. Men om jag till exempel klickar på Beta Tester Registration och sen skriver in en annan e-post på de uppgifterna som kommer fram så står det bara; [my mail] is not registered in the beta program. You must wait until June to register with the public. -__-" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 mar, 2012 23:24 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av cirklar: Solkatten: De menar att du måste använda en annan e-postadress just nu. TheWitch: Jag addar dig Är det någon som vet vem http://www.myhogwarts.co.uk/helenawpotter är? Jag har fått en Friend Request av henne, men jag vill helst veta vem det är innan jag accepterar den. Men om jag till exempel klickar på Beta Tester Registration och sen skriver in en annan e-post på de uppgifterna som kommer fram så står det bara; [my mail] is not registered in the beta program. You must wait until June to register with the public. -__-" Du måste byte den först Om du går in här så ser du att det står Beta Email Changer Där kan du byta din mail-adress ^^ ♥ http://www.myhogwarts.co.uk/beta ![]()
18 mar, 2012 23:28 |
|
cirklar
Elev |
Solkatten: Gå in på http://www.myhogwarts.co.uk/beta .
Gå ner till 'Beta Email Changer'. Där står det "If you are having issues receiving our emails, you can use the form below to switch your beta email to another email address. You HAVE to have a working email." I den första boxen under den texten fyller du i din e-postadress som du använt till betan. Och i boxen under fyller du i den e-postadress du vill byta till. Sen är det bara att klicka på 'Make the Switch'-knappen.
18 mar, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen