ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag kan få rysningar och gråtimpulser bara av att tänka på hur sorgligt en del saker i HP utspelar sig. >: ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:10 |
|
AvadaKedavra
Elev |
Jag tycker att harry potter böckerna och filmerna är läskiga,
Erkänn Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 19:21 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag spelar Pet Society. :> ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:37 |
|
AvadaKedavra
Elev |
min favorit film är tecknade alice i underlandet... :3
Erkänn! Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 19:43 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag måste läsa King Lear från biblioteket snart.. igen.. Erkänn!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 22:11 |
|
ikka
Elev |
29 jan, 2011 22:12 |
|
AvadaKedavra
Elev |
jag erkänner att jag älskar Mums mums
Erkänn! Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 22:13 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag avskyr begrepp sådana som "tjejfilmer" och "killsporter" dyl. >: ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 22:13 |
|
AvadaKedavra
Elev |
jag erkänner att jag gillar svenska filmer
erkänn! Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 22:15 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag tycker "tjejfilmer" är ett okej begrepp men att "killsporter" är mycket värre.
ERKÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jan, 2011 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen