@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: aaaahhhhh mitt instagramkonto har tagits bort för att jag inte är över 13 år jag harar instagram just nuuuu D: fan allt är borta D; Eftersom Facebook äger Instagram nu så lär de ju ha samma åldersgräns
22 jan, 2013 18:16 |
|
Neeyum
Elev |
![]() i love how excited she is to see her fans omg can you image if she did that with me i would die of happiness it would be a dream come true i love you lana 22 jan, 2013 18:19 |
|
Tonks_xD
Elev |
22 jan, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Ja, typ. En liten filmnörd här, har alltid en lista redo! Spoiler: Tryck här för att visa! 22 jan, 2013 18:26 |
|
Ginny00
Elev |
Är så så trött .-.
22 jan, 2013 18:27 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 22 jan, 2013 18:27 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Conflate: Skrivet av M4L13: pappa säger att jag är tredje hjulet först blev jag arg sen fatta jag att det är sant ._. jaghataralltjustnujagvilldölivetsugeriblandvarfötpeoplevarför okay you need a hug. *Hugging you too* Gruppkram. ♥
22 jan, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
asså omg what.
Idag var det skol if på min skola, alltså innebandy turneringar med min skolas tjej och killag som spelade mot andra lag från typ runt om i sörmland eller nåt antar jag, eller typ iallafall runt där jag bor. Så, iallafall. Jag fick helt plötsligt tanken på att min gamla skola i södertälje kanske skulle komma hit, men tänkte att det typ var omöjligt. Men nej nej. Efter att ha tittat en liten stund på matchen som killaget från vår skola(från min klass, parallelklass + från några yngre klasser), så kände jag igen en av killarna i motståndarlaget, men tänkte inte mer på det. Sen när jag kom tillbaka efter skolsyster(skulle väga och mäta mig), så hade min kompis fått reda på att det var ett lag från min gamla skola som våran skola tävlade mot. Och då insåg jag att han gick i min klass förut, och det kändes jättekonstigt för jag har inte sett honom på sju år. Och om jag ska vara helt ärlig så hade jag en liten crush på honom(även fast jag var så liten), så att eh, ah. Vårat lag vann dock emot dem, ganska stort har jag för mig, kommer inte ihåg exakt. 22 jan, 2013 18:32 |
|
Tonks_xD
Elev |
jaha xD har bara haft insagram i nån månad så c; men det är ändå dåligt :c
![]()
22 jan, 2013 18:32 |
|
MissLollo
Elev |
InspiredPsycho haha lol xD I alfabetisk ordning till och med! Ska spara den listan helt klart! Tack! ♥
22 jan, 2013 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen