Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10296 10297 10298 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fick en hamsterbur av mamma idag! Så nu är Krenwinkel (hamstern alltså) glad. Fick ett fint hus, ett hjul och en lång färgglad tunnel på köpet

Jag blir så glad av att se att mina djur är glada ♥

22 jan, 2013 17:08

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Nu ska jag äta lite

22 jan, 2013 17:12

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
seriöst, jag har helt klart fastnat i den här låten!





Men stakars Roger...

Hahahaha omg den där lyssnade jag sönder för 5 eller 6 år sedan xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

22 jan, 2013 17:14

Frivolt
Elev

Avatar


Varför går tiden så sakta?!
Varför är det så långt till nästa vecka?!

22 jan, 2013 17:36

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Varför går tiden så sakta?!
Varför är det så långt till nästa vecka?!

Vad ska du göra nästa vecka?

- hakunamatata - ^.^

22 jan, 2013 17:42

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av M4L13:
jag hatar allt allt kan dö pappa är dum i huvet man kan aldrig få besked och alla idiotförklarar en hela tiden ._.

Låter fruktansvärt!
Kan du prata ut med någon?
Tror det skulle hjälpa...

Känner så ibland också.

äsch, det blir bättre snart, kan nog gnälla lite för mig själv [:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

22 jan, 2013 17:42

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av M4L13:
jag hatar allt allt kan dö pappa är dum i huvet man kan aldrig få besked och alla idiotförklarar en hela tiden ._.

Låter fruktansvärt!
Kan du prata ut med någon?
Tror det skulle hjälpa...

Känner så ibland också.

äsch, det blir bättre snart, kan nog gnälla lite för mig själv [:

Ok, på det viset ^^

- hakunamatata - ^.^

22 jan, 2013 17:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5eac9aca170f248cbdb42af050398c2a%2Ftumblr_mgt20gS8up1qzcv7no1_500.gif

Jag pluggar för fullt...

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

22 jan, 2013 17:44

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av Frivolt:
Varför går tiden så sakta?!
Varför är det så långt till nästa vecka?!

Vad ska du göra nästa vecka?


Ska typ på en dejt då! Skulle egentligen varit denna vecka men blev flyttat...Så därför vill jag ha nästa vecka typ NU : (

22 jan, 2013 17:47

M4L13
Elev

Avatar


pappa säger att jag är tredje hjulet
först blev jag arg
sen fatta jag att det är sant ._.

jaghataralltjustnujagvilldölivetsugeriblandvarfötpeoplevarför

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

22 jan, 2013 17:52

1 2 3 ... 10296 10297 10298 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.