@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Kintsugi: Det kommer växa ris ur mina öron snart Mmmmm ris... Och kyckling! ♥ 22 jan, 2013 16:33 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna
22 jan, 2013 16:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hade framme min bakgrund på datorn när mormor kom och hon bara; "Är det ett spel eller något?" "Nej, det är bakgrunden." "Jaså. Jag begriper inte på mig sånt."
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 16:37 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna ENGLISH IS THE SHIT. *sneakar in i konv.*
22 jan, 2013 16:37 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna ENGLISH IS THE SHIT. *sneakar in i konv.* JAG VET MEN JAG LÅTER SÅ FEJK DÅÅÅ...
22 jan, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna okej länka när du gjort din första vlogg right? 22 jan, 2013 16:38 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna okej länka när du gjort din första vlogg right? OKAI... BUT THAT WILL MAYBE NEVER HAPPEN THO, just kidding dude, i can c;
22 jan, 2013 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
Det verkligen SUGER när man vill gå på något och har råd och allting men inte har någon att gå med.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 16:40 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Miskel: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG RÖSTAR PÅ SVENGELSKA! (ok engelska då) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD NEJ ENGELSKA ofc SVENGELSKA FTW BRO nejmen...jag ska testa båda varianterna ENGLISH IS THE SHIT. *sneakar in i konv.* JAG VET MEN JAG LÅTER SÅ FEJK DÅÅÅ... NEJJ DÅÅÅ. det kommer bli asnice 8D Vad skaren handla om? .3
22 jan, 2013 16:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alltså jag känner mig lite efter nu och det är jag kanske men vad betyder haffa guzz???
22 jan, 2013 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen