@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här: 1: Tack! 2: Varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod! 2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod! osv. Ibland är det kanske riktigt nyttigt att vara otrevlig. Är man alltså otrevlig om man inte säger "tack för att du sa varsågod"? Fan vad otrevlig jag och alla jag känner är då
22 jan, 2013 16:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här: 1: Tack! 2: Varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod! 2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod! osv. Ibland är det kanske riktigt nyttigt att vara otrevlig. Är man alltså otrevlig om man inte säger "tack för att du sa varsågod"? Fan vad otrevlig jag och alla jag känner är då Det var inte så jag menade 22 jan, 2013 16:06 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Jag fullkomligt Äääääälskar galenskaparna och After shave!!
Någon som håller med?? - hakunamatata - ^.^ 22 jan, 2013 16:07 |
|
M4L13
Elev |
jag hatar allt allt kan dö pappa är dum i huvet man kan aldrig få besked och alla idiotförklarar en hela tiden ._.
22 jan, 2013 16:11 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyWeasley1: Jag är "Bra på trolldrycker" Haha, nu i alla fall. Jaja, jag sitter och vet inte om jag ska spela med min lillebror eller inte Jag är på Besegrar Voldemort! 38 inlägg till tills jag blir MoD!!



Mugglarportalen