Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10294 10295 10296 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av LolFeelings:
Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här:

1: Tack!
2: Varsågod!
1: Tack för att du sa varsågod!
2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod!
1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod!

osv.

Ibland är det kanske riktigt nyttigt att vara otrevlig.


Är man alltså otrevlig om man inte säger "tack för att du sa varsågod"? Fan vad otrevlig jag och alla jag känner är då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

22 jan, 2013 16:04

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av LolFeelings:
Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här:

1: Tack!
2: Varsågod!
1: Tack för att du sa varsågod!
2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod!
1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod!

osv.

Ibland är det kanske riktigt nyttigt att vara otrevlig.


Är man alltså otrevlig om man inte säger "tack för att du sa varsågod"? Fan vad otrevlig jag och alla jag känner är då

Det var inte så jag menade Pekade mer på hur överdriven diskussionen som helhet blev om man skulle vara extremt trevlig.

22 jan, 2013 16:06

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Jag fullkomligt Äääääälskar galenskaparna och After shave!!

Någon som håller med??

- hakunamatata - ^.^

22 jan, 2013 16:07

M4L13
Elev

Avatar


jag hatar allt allt kan dö pappa är dum i huvet man kan aldrig få besked och alla idiotförklarar en hela tiden ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

22 jan, 2013 16:11

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyWeasley1:
Jag är "Bra på trolldrycker"

Haha, nu i alla fall.

Jaja, jag sitter och vet inte om jag ska spela med min lillebror eller inte





Jag är på Besegrar Voldemort!

38 inlägg till tills jag blir MoD!!![/quote

Kul!

22 jan, 2013 16:16

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
jag hatar allt allt kan dö pappa är dum i huvet man kan aldrig få besked och alla idiotförklarar en hela tiden ._.

Låter fruktansvärt!
Kan du prata ut med någon?
Tror det skulle hjälpa...

Känner så ibland också.

- hakunamatata - ^.^

22 jan, 2013 16:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyWeasley1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyWeasley1:
Jag är "Bra på trolldrycker"

Haha, nu i alla fall.

Jaja, jag sitter och vet inte om jag ska spela med min lillebror eller inte





Jag är på Besegrar Voldemort!

38 inlägg till tills jag blir MoD!!![/quote

Kul!




Ja!

22 jan, 2013 16:27

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Skrivet av Nymfadora Tonks:

Haha jag visste det tydligen inte xD



Äsch, då får du veta det nu! Vi gifter oss den 29e juni =)

Ni måste hjälpa mig att välja färg, jag kan inte bestämma mig och sambon är ingen hjälp alls.

Å vad kul
Vitt är aldrig fel på bröllop

22 jan, 2013 16:28

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Skrivet av Kintsugi:
Det kommer växa ris ur mina öron snart Käkar ris jämt! okej, inte till frukost... än ;D


Börja äta risgrynsgröt till frukost så!

nej usch, jag tänker bli japan och äta heligt ris 5ggr/dag

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

22 jan, 2013 16:29

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Det kommer växa ris ur mina öron snart Käkar ris jämt! okej, inte till frukost... än ;D


Mmmmm ris...

without something there is no nothing

22 jan, 2013 16:31

1 2 3 ... 10294 10295 10296 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.