@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här: 1: Tack! 2: Varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod! 2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod! osv. Ibland är det kanske riktigt nyttigt att vara otrevlig. 22 jan, 2013 15:42 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Tvilling: Försöker plugga lite so, but mugglis is kinda taking my time. and heart. Samma här, bara att jag måste plugga till NO-provet imorgon... o.o
22 jan, 2013 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här: 1: Tack! 2: Varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod! 2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod! osv. Fan vad jobbigt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 15:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag har haft körkort i över ett o ett halvt år o jag är ändå livrädd varje gång jag ska köra nya bilar. Am i stupids?
22 jan, 2013 15:47 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Tvilling: Försöker plugga lite so, but mugglis is kinda taking my time. and heart. Samma här, bara att jag måste plugga till NO-provet imorgon... o.o Måste nog plugga lite till fysiken ikväll så att man kan lite när alla föräldrar är där xD ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 22 jan, 2013 15:48 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Tvilling: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Tvilling: Försöker plugga lite so, but mugglis is kinda taking my time. and heart. Samma här, bara att jag måste plugga till NO-provet imorgon... o.o Måste nog plugga lite till fysiken ikväll så att man kan lite när alla föräldrar är där xD Hahah ^^ Hade religionprov igår så förhoppningsvis behöver jag inte plugga det iaf!
22 jan, 2013 15:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det kommer växa ris ur mina öron snart
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jan, 2013 15:58 |
|
Ginny00
Elev |
Onsdag imorgon..
jag orkar inte den här veckan 22 jan, 2013 15:58 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Det kommer växa ris ur mina öron snart Börja äta risgrynsgröt till frukost så! ![]() ![]()
22 jan, 2013 16:00 |
|
Jackie
Elev |
Åhhh jag måste plugga!! Men det finns så många saker på internet...
22 jan, 2013 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen