@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag är trött. Höll nästan på att somna i bussen hem.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 15:13 |
|
baramin
Elev |
Hallå föräldrar kom hem jag tänker inte åka på något gymnasiebesök själv eller.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jan, 2013 15:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Vi spelade basket på skridskor..
Det var näst intill omöjligt o.o Hej 22 jan, 2013 15:20 |
|
Afturelding
Elev |
22 jan, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Tittar på brudbuketter. Helt sinnessjukt vad dyrt det är. Åh, just det! Du ska gifta dig? Grattis i förskott! 22 jan, 2013 15:31 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Tittar på brudbuketter. Helt sinnessjukt vad dyrt det är. Åh, just det! Du ska gifta dig? Grattis i förskott! Tack så mycket =) ![]() ![]()
22 jan, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Tittar på brudbuketter. Helt sinnessjukt vad dyrt det är. Åh, just det! Du ska gifta dig? Grattis i förskott! Tack så mycket =) Varsågod! 22 jan, 2013 15:34 |
|
Tvilling
Elev |
Försöker plugga lite so, but mugglis is kinda taking my time. and heart.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 22 jan, 2013 15:35 |
|
Ginny00
Elev |
Nu dundrade pappa och Joel in här.. yeeeah
22 jan, 2013 15:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Men liksom. Har suttit och tänkt på hur det skulle vara för de trevligaste personerna på jorden och har kommit fram till det här:
1: Tack! 2: Varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod! 2: Varsågod för att du sa tack för att jag ska varsågod! 1: Tack för att du sa varsågod för att jag sa tack för att du sa varsågod! osv.
22 jan, 2013 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen