@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har rast nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 09:07 |
|
Frivolt
Elev |
neeeeej!!! Är förkyld, IGEN -.-!! Jag som varit förkyld sen nyår, och sen blev typ frisk för några dagar sen och nu, sjuk igen!!! pefgmsoödgnböofngspdfngöjksgr -.- har inte tid med sånt här strunt.......
22 jan, 2013 09:49 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, jag är hungrig! Men vi äter inte förrän 11:30, om en timme typ.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 10:23 |
|
Borttagen
|
Jag sitter här och har jätteont i halsen och hög feber... Jaja jag hoppas det går över snart
22 jan, 2013 10:36 |
|
baramin
Elev |
Kladdkaka on its way!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jan, 2013 10:39 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 jan, 2013 10:48 |
|
baramin
Elev |
Idag tar min klass ut DNA ur en kiwi. JAG VILL OCKSÅ VARA MED OCH LEKA.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jan, 2013 10:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: jag har skrivit min önskelista till min födelsedag, och jag fyller år om 3 månader och 3 dagar min önskelista: • Glee dvd-boxar säsong 1, 2 & 3 • Att få göra om mitt rum • En iPod Touch, rosa, 32 GB, nyaste verisionen
22 jan, 2013 10:55 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: jag har skrivit min önskelista till min födelsedag, och jag fyller år om 3 månader och 3 dagar Haha, jag har ingen önskelista och ska firas på lördag, men jag fyller år på måndag. ![]() ![]()
22 jan, 2013 10:58 |
|
Borttagen
|
Nu SKALL jag plugga mekanik... SKALL!
Och ikväll... skall jag gå på togan eller zumban? 22 jan, 2013 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen