@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
22 jan, 2013 06:54 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: usch jag gillar verkligen INTE att gå upp tidigt.. inte jag heller idag ska jag till tandläkaren :s
22 jan, 2013 06:55 |
|
Solkatten
Elev |
Ska till bussen nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2013 07:01 |
|
Pixie
Elev |
22 jan, 2013 07:03 |
|
Borttagen
|
Jag ska bada idag
22 jan, 2013 07:16 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2013 07:20 |
|
Borttagen
|
Vill någon rolla...?
22 jan, 2013 07:26 |
|
baramin
Elev |
Har massa viktiga lektioner idag men vill inte smitta ner hela skolan för det. As.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jan, 2013 07:33 |
|
Tvilling
Elev |
Öppet hus på skolan ikväll! Alla tycker typ det är jättetråkigt men jag tycker det ska bli skitkul! x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 22 jan, 2013 08:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cyachi: MIN FINA DRAKE MED DET FINASTE NAMNET (Axwell Farquaad) DOG PRECIS??! Vi satsade på att få dig att bli den äldsta drake som någonsin levat på mugglis men tyvärr lyckades vi inte. Efter några veckor insåg vi båda två dock snabbt att rekordet inte var det viktiga, och att den relation vi delade övervann allt annat. Jag kommer för evigt att minnas dig som den fina kinesiska eldboll du var. Vila i frid. Åh! Vad sorligt! Jag ville slå rekordet med min drake, Severus, men det spelade ingen roll sen. Men när han dog blev jag förkrossad. Det sorligaste var att han dog för 2 dagar innan jag såg det! Men nu har jag köpt en ny drake, som är samma sort (Waelisk Grön) och heter Severus II. Det är till minne av min fina drake (och äldsta). Jag förstår hur du känner dig. Men vila i frid Severus och Axwell Farquaad! 22 jan, 2013 08:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen