@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
![]() ![]() Kanske ska träffa Alice... i helgen, dör lite nu xD Edit: JAG SKA TRÄFFA ALICE I HELGEN OMG OMG DÖÖÖÖR! MUMS! 21 jan, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att skapa en HPsida på facebook... Men tänk så kommer jag sitta där utan några 'likers' och bara jag kommer gilla i promise x Vad snelt c: ♥ Här är den dårå människor c: Home is where the heart is and my heart is in Hogwarts :3 21 jan, 2013 21:57 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har typ världens problem här! Ska jag börja läsa tyska på gymnasiet eller inte?! Jag har inte läst tyska innan eller något språk öht. innan och jag kommer verkligen inte ha någon användning för det i framtiden och dessutom blir det extra mycket i skolan då gymnasiet ett snäpp tuffare än högstadiet, men jag tycker tyska är coolt och det hade varit väldigt kul att lära mig! (Wow, världens längsta mening? Haha.) HJÄLP!
OBS! Har redan gjort mina gymnasieval idag och valde inget då men man kan ju ändra senare. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 22:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 21 jan, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag har typ världens problem här! Ska jag börja läsa tyska på gymnasiet eller inte?! Jag har inte läst tyska innan eller något språk öht. innan och jag kommer verkligen inte ha någon användning för det i framtiden och dessutom blir det extra mycket i skolan då gymnasiet ett snäpp tuffare än högstadiet, men jag tycker tyska är coolt och det hade varit väldigt kul att lära mig! (Wow, världens längsta mening? Haha.) HJÄLP! OBS! Har redan gjort mina gymnasieval idag och valde inget då men man kan ju ändra senare. Det är ju alltid värt ett försök Jag har för mig att du alltid kan ändra dig senare om du inte vill ha tyska efter ett tag. Så gjorde min klasskompis efter en termin med spanska :> 21 jan, 2013 22:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Kom och häng med mig alltså hej misslyckad. Jag åker hem till borlänge två dagar tidigare för att hjälpa pappa med en sak imorgon kväll... Nu sitter jag här och har inget att göra föränn på torsdag? Tha fuck? Haha, jag är jätteosocial mot folk jag inte känner och awkward så det blir nog inte så bra 21 jan, 2013 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag har typ världens problem här! Ska jag börja läsa tyska på gymnasiet eller inte?! Jag har inte läst tyska innan eller något språk öht. innan och jag kommer verkligen inte ha någon användning för det i framtiden och dessutom blir det extra mycket i skolan då gymnasiet ett snäpp tuffare än högstadiet, men jag tycker tyska är coolt och det hade varit väldigt kul att lära mig! (Wow, världens längsta mening? Haha.) HJÄLP! OBS! Har redan gjort mina gymnasieval idag och valde inget då men man kan ju ändra senare. Det är ju alltid värt ett försök Jag har för mig att du alltid kan ändra dig senare om du inte vill ha tyska efter ett tag. Så gjorde min klasskompis efter en termin med spanska :> Åh, okej! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 22:14 |
|
Cykel
Elev |
Ååh, så du fick det idag?
21 jan, 2013 22:14 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Cykel: Ååh, så du fick det idag? Hihihihi ååh ja det är så fint ååh ♥ ska ha det JÄMT without something there is no nothing 21 jan, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Efter nästan fem månader med min pojkvän ska vi på lördag åka till Uppsala och bara ha det mysigt. Bara vi två
Släppa in lite romantik skadar ju aldrig. Även fast jag inte riktigt tycker om det. Men ibland får man nog offra sig. Ser iaf fram emot det! :> Målet är egentligen att köpa LEGO 21 jan, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen