Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10284 10285 10286 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Måste gå och lägga mig om typ tio minuter...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jan, 2013 21:20

Obliviate_
Elev

Avatar


alltså hej misslyckad. Jag åker hem till borlänge två dagar tidigare för att hjälpa pappa med en sak imorgon kväll... Nu sitter jag här och har inget att göra föränn på torsdag? Tha fuck?

21 jan, 2013 21:23

Twix
Elev

Avatar


Ska jag välja franska eller kinesiska som tillvalsspråk?? Kan verkligen inte bestämma mig

21 jan, 2013 21:25

Solkatten
Elev

Avatar


Våra lärare är ju typ bäst? Hela förmiddagen tisdag nästa vecka kommer det en som pratar om koncentrationslägret, hur det var där och sånt och det är typ vi + alla tvåor och treor eller var det var och direkt efter är det lunch men eftersom typ 400 pers eller något ska äta samtidigt får man stå i kö sjukt länge och bara för det får vi sluta vid lunch tiden den dagen. Azum.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jan, 2013 21:25

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
alltså hej misslyckad. Jag åker hem till borlänge två dagar tidigare för att hjälpa pappa med en sak imorgon kväll... Nu sitter jag här och har inget att göra föränn på torsdag? Tha fuck?
Kom och häng med mig jag är i och för sig sjuk och ungefär lika rolig att umgås med som en död fisk, men jag gör rätt god kladdkaka, som visserligen kommer att smitta ner dig om du äter den but hey!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

21 jan, 2013 21:33

Solkatten
Elev

Avatar


Jag älskar när matten bara flyter på!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jan, 2013 21:36

Tuggrus
Elev

Avatar


Det går secret plans om en mugglisträff i Uppsala här :3

MUMS!

21 jan, 2013 21:38

baramin
Elev

Avatar


In other news: fick ett kuvert made of awesome idag! Det var från USA och innehöll fina citat och teckningar och Dr Who-postits och en knapp som the green brothers lämnat efter sig och alltså ♥ nerdfighters of facebook ily.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

21 jan, 2013 21:41

LauraTree
Elev

Avatar


Jag med! ^^

Spoiler:
Tryck här för att visa!Nu kan jag liksom räkna ut

(x+4)(x-3)= x2-3x+4x-12= x2+x-12 hur lätt som helst 8D

(x2 ska vara x upohöjt i två, min mobil har inte rätta tecknet)


Hehe...

EDIT: Oj, några hhann visst skriva emellan

21 jan, 2013 21:43

M4L13
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn1%2F72536_530602403630073_93246470_n.jpg
HAH

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

21 jan, 2013 21:50

1 2 3 ... 10284 10285 10286 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.