@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av t i l d a: Aw no :c Först för någon timme sen inser jag att en av mina bästa vänner kommer flytta till Göteborg och att jag kanske kommer tappa kontakten med henne Är sjukt deppig just nu, i skolan fattade jag typ inte riktigt...
21 jan, 2013 20:50 |
|
Tuggrus
Elev |
Så braaaa ♥ MUMS! 21 jan, 2013 20:56 |
|
smartbabe
Elev |
Tycker att alla borde kolla på det här klippet, så jävla vackert.
"He was washing away their fears, in a way telling them to push forward... that they can be fearless." ![]()
21 jan, 2013 20:57 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att skapa en HPsida på facebook... Men tänk så kommer jag sitta där utan några 'likers' och bara jag kommer gilla i promise x 21 jan, 2013 21:02 |
|
DeathDownAlex
Elev |
21 jan, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Andrea måste gå :c
21 jan, 2013 21:04 |
|
Alice...
Elev |
21 jan, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
neh gud jag har slem i halsen och den gör as ont när jag hostar och andas! Orkar inte....
21 jan, 2013 21:07 |
|
Ginny00
Elev |
Godnatt Mugglis. I'm turning off tha computer now.
21 jan, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Nu tänker jag somna till hp och fången från azkaban. Sen får vi hoppas att jag inte får ont att andas imorrn. Godnatt!
21 jan, 2013 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen