@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
21 jan, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skriv inlägg om att du är bäst, så skriver du något vettigt? ;DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Hihi, 15 ;3 Seriöst. Om 16 tummar är jag på topplistan(fast innehavaren av sista platsen kan ju förstås öka sina också). NERVÖST JU DET HÄR GÖR MIG STRESSAD men tack alla mugglisar som hjälpt mig komma så långt ♥ Fjorton! ♥ Ihi, men nä, jag får skriva vettiga inlägg så att jag gör mig förtjänt av tummarna också :'D 21 jan, 2013 20:38 |
|
smartbabe
Elev |
21 jan, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Jahapp så blir man sjuk *Host*
21 jan, 2013 20:40 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skriv inlägg om att du är bäst, så skriver du något vettigt? ;D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Hihi, 15 ;3 Seriöst. Om 16 tummar är jag på topplistan(fast innehavaren av sista platsen kan ju förstås öka sina också). NERVÖST JU DET HÄR GÖR MIG STRESSAD men tack alla mugglisar som hjälpt mig komma så långt ♥ Fjorton! ♥ Ihi, men nä, jag får skriva vettiga inlägg så att jag gör mig förtjänt av tummarna också :'D hahah i love you. ♥ 21 jan, 2013 20:40 |
|
Cyachi
Elev |
MIN FINA DRAKE MED DET FINASTE NAMNET (Axwell Farquaad) DOG PRECIS??!
Vi satsade på att få dig att bli den äldsta drake som någonsin levat på mugglis men tyvärr lyckades vi inte. Efter några veckor insåg vi båda två dock snabbt att rekordet inte var det viktiga, och att den relation vi delade övervann allt annat. Jag kommer för evigt att minnas dig som den fina kinesiska eldboll du var. Vila i frid. 21 jan, 2013 20:41 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Har Prov snart så......
Plugga,plugga,plugga - hakunamatata - ^.^ 21 jan, 2013 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Love you more ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skriv inlägg om att du är bäst, så skriver du något vettigt? ;D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Hihi, 15 ;3 Seriöst. Om 16 tummar är jag på topplistan(fast innehavaren av sista platsen kan ju förstås öka sina också). NERVÖST JU DET HÄR GÖR MIG STRESSAD men tack alla mugglisar som hjälpt mig komma så långt ♥ Fjorton! ♥ Ihi, men nä, jag får skriva vettiga inlägg så att jag gör mig förtjänt av tummarna också :'D hahah i love you. ♥ 21 jan, 2013 20:45 |
|
t i l d a
Elev |
Först för någon timme sen inser jag att en av mina bästa vänner kommer flytta till Göteborg och att jag kanske kommer tappa kontakten med henne
21 jan, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av t i l d a: Aw no :cFörst för någon timme sen inser jag att en av mina bästa vänner kommer flytta till Göteborg och att jag kanske kommer tappa kontakten med henne 21 jan, 2013 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen