@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Andrea har skrivit långa inläggg på två rollspel nu, och så har hon gjort alla läxor
21 jan, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att skapa en HPsida på facebook... Men tänk så kommer jag sitta där utan några 'likers' och bara Vad kommer sidan att heta om du gör en? Det har jag inte ens tänkt på... o.O Bra, Agnes, riktigt bra xD Som sagt, jag länkar till den här när jag är klar 21 jan, 2013 20:27 |
|
M4L13
Elev |
21 jan, 2013 20:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Hihi, 15 ;3 Seriöst. Om 16 tummar är jag på topplistan(fast innehavaren av sista platsen kan ju förstås öka sina också). NERVÖST JU DET HÄR GÖR MIG STRESSAD men tack alla mugglisar som hjälpt mig komma så långt ♥ Fjorton! ♥ Ihi, men nä, jag får skriva vettiga inlägg så att jag gör mig förtjänt av tummarna också :'D 21 jan, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2013 20:29 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är riktigt bra på att göra morotskaka.
21 jan, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
hehe... instruktören ökade vissa av mina vikter med 40pounds.... jag har tydligen fått något fel inställningar av första instruktören
21 jan, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Om jag hade velat sova åtta timmar i natt så borde jag ha somnat för en halvtimme sen -.-' FML
21 jan, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen