@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gjorde en hockey tumblr för två dagar sedan och den är redan spammad med hockeybilder. haha.
21 jan, 2013 19:29 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på gamla nostalgilåtar ♥
21 jan, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Har klippt mig Och du blev så sjukt fin i det!! Verkligen, jag tycker du passar jättebra i det! och lita på mig när jag säger att det kommer rakt från mitt hjärta. ♥ tack! Blir så glad. tycker själv att jag blev fin i det, är riktigt nöjd. Det känns så skönt att ha håret borta. 21 jan, 2013 19:40 |
|
Ginny00
Elev |
Seriöst. Om 16 tummar är jag på topplistan(fast innehavaren av sista platsen kan ju förstås öka sina också). NERVÖST JU DET HÄR GÖR MIG STRESSAD
men tack alla mugglisar som hjälpt mig komma så långt ♥ 21 jan, 2013 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Hihi, 15 ;3Seriöst. Om 16 tummar är jag på topplistan(fast innehavaren av sista platsen kan ju förstås öka sina också). NERVÖST JU DET HÄR GÖR MIG STRESSAD men tack alla mugglisar som hjälpt mig komma så långt ♥ 21 jan, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag måste ge mig själv applåder och vuxenpoäng, typ. Mina relationer till mina bröder har blivit mycket bättre, även fast vi inte träffas så ofta.
Och sist fick jag faktiskt en kram av min bror! Det var oväntat :> 21 jan, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Det gör jätteont i min hand/handled...
Jag bär även bandage fast det hjälper bara lite men inte alls mycket 21 jan, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
Nu får vi hoppas på att Majen00 är frisk imorrn
21 jan, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2013 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen