@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av M4L13: Skrivet av Minidjuret: M4L13- Jag tyckte inte du lät som en säl som vill ha fisk xD Men det var kul att träffa dig! ^^ ska du på något av konventen i sommar? 8D ja, än en gång ska jag och denise åka tillsammans 8D this time, riddikulus woho! ;D Whio, då ses vi nog där! yaay! woop woop och den här gången ska vi vara sociala! ![]()
21 jan, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Nu måste Andrea göra läxorna
21 jan, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Jag fick ont i handen idag i skolan.... -.-'
Sjuksköterska tror att jag kan ha fått skrivkramp... 21 jan, 2013 18:24 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag fick ont i handen idag i skolan.... -.-' Sjuksköterska tror att jag kan ha fått skrivkramp... Srivkramp? Vad hade du skrivit då i skolan? - hakunamatata - ^.^ 21 jan, 2013 18:33 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag är beroende av tamago... fast det är egentligen jättetråkigt! är på 905,743
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 21 jan, 2013 18:33 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av LeonaGoodness: Jag är beroende av tamago... fast det är egentligen jättetråkigt! är på 905,743 Jag oxå "Hm, you must be a Weasley" 21 jan, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ännu en Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag fick ont i handen idag i skolan.... -.-' Sjuksköterska tror att jag kan ha fått skrivkramp... Srivkramp? Vad hade du skrivit då i skolan? Hon sa att det kan va skrivkramp men det tror jag inte att det är. Jag har bara ont i tummen och runt tummen. 21 jan, 2013 18:39 |
|
Ginny00
Elev |
Jag hoppas jag får prata med Jennifer imorgon..
21 jan, 2013 18:40 |
|
Prue
Elev |
Vill fortsätta jobba i photoshop men har gjort det typ varje dag i två veckor nu och min handled och arm protesterar :C
21 jan, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Det går inte bra. Jag hatar division med rest. Det är det tråkigaste som finns. Seriöst. Uh D:
21 jan, 2013 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen