Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10277 10278 10279 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Minidjuret:
M4L13- Jag tyckte inte du lät som en säl som vill ha fisk xD
Men det var kul att träffa dig! ^^
ska du på något av konventen i sommar? 8D

ja, än en gång ska jag och denise åka tillsammans 8D
this time, riddikulus woho! ;D


Whio, då ses vi nog där!

yaay! D


woop woop
och den här gången ska vi vara sociala! (på riktigt!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

21 jan, 2013 18:13

Borttagen

Avatar


Nu måste Andrea göra läxorna

21 jan, 2013 18:16

Borttagen

Avatar


Jag fick ont i handen idag i skolan.... -.-'
Sjuksköterska tror att jag kan ha fått skrivkramp...

21 jan, 2013 18:24

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fick ont i handen idag i skolan.... -.-'
Sjuksköterska tror att jag kan ha fått skrivkramp...

Srivkramp?
Vad hade du skrivit då i skolan?

- hakunamatata - ^.^

21 jan, 2013 18:33

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Jag är beroende av tamago... fast det är egentligen jättetråkigt! är på 905,743

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

21 jan, 2013 18:33

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av LeonaGoodness:
Jag är beroende av tamago... fast det är egentligen jättetråkigt! är på 905,743


Jag oxå ^^

"Hm, you must be a Weasley"

21 jan, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av Borttagen:
Jag fick ont i handen idag i skolan.... -.-'
Sjuksköterska tror att jag kan ha fått skrivkramp...

Srivkramp?
Vad hade du skrivit då i skolan?


Hon sa att det kan va skrivkramp men det tror jag inte att det är. Jag har bara ont i tummen och runt tummen.

21 jan, 2013 18:39

Ginny00
Elev

Avatar


Jag hoppas jag får prata med Jennifer imorgon..

21 jan, 2013 18:40

Prue
Elev

Avatar


Vill fortsätta jobba i photoshop men har gjort det typ varje dag i två veckor nu och min handled och arm protesterar :C

21 jan, 2013 18:40

Borttagen

Avatar


Det går inte bra. Jag hatar division med rest. Det är det tråkigaste som finns. Seriöst. Uh D:

21 jan, 2013 18:41

1 2 3 ... 10277 10278 10279 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.