@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min syrras skola har börjat med en årsbok i år och hennes kompis svarade såhär på frågan "Vad gör du om 10 år?":
-Säljer simkunniga enhörningar HAHAHA, undrar vad allt folk i den skolan kommer tänka XD 21 jan, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Jag har inget att göra... nån som har ett förslag?
21 jan, 2013 17:28 |
|
Solkatten
Elev |
Fläskpannkaka till mat idag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 17:29 |
|
Borttagen
|
Jag har fått One Directions version av låten Forever Young. Jag kan inte sluta tänka på den. Jag måste säga att deras version är bättre en originalet!
Döm mig inte men jag gillar faktiskt One Direction 21 jan, 2013 17:37 |
|
M4L13
Elev |
21 jan, 2013 17:42 |
|
Hermione :D
Elev |
21 jan, 2013 17:47 |
|
Lunah~
Elev |
21 jan, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Jag har lust att börja skriva en bok eller en fanfiction eller något... men jag är verkligen värdelös på sånt
21 jan, 2013 17:51 |
|
Frivolt
Elev |
Ska snart iväg och dansa Modernt
21 jan, 2013 17:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: SVENSKA ofc Jag ska börja vlogga, WOHOO GO LUNAHPOWAAH, men ska jag köra på svenska eller engelska? xD 21 jan, 2013 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen