@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hatar när man blir så där ledsen utan någon anledning.
Jag vill ha min katt snart så jag kan känna mig älskad när ingen annan har tid för mig... :< 21 jan, 2013 16:19 |
|
Solkatten
Elev |
När jag gick in i tråden stod det att Borttagen har skrivit det senaste inlägget men det finns ingen Borttagen här. Någon trollar med mig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 16:19 |
|
Ginnyy
Elev |
21 jan, 2013 16:19 |
|
Afturelding
Elev |
Äsch, då får du veta det nu! Vi gifter oss den 29e juni =) Ni måste hjälpa mig att välja färg, jag kan inte bestämma mig och sambon är ingen hjälp alls. ![]() ![]()
21 jan, 2013 16:19 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: ÄNTLIGEN så har tygproverna kommit till min brudklänning. Jag har väntat i över en vecka. ÅÅH =D Du måste lägga upp bild när den slutligen är klar! =) - just like themarauder 21 jan, 2013 16:19 |
|
Ginnyy
Elev |
21 jan, 2013 16:20 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: ÄNTLIGEN så har tygproverna kommit till min brudklänning. Jag har väntat i över en vecka. ÅÅH =D Du måste lägga upp bild när den slutligen är klar! Och du får också hjälpa till att välja färg! x) Beslutsångest så det sjunger om det. ![]() ![]()
21 jan, 2013 16:21 |
|
Ginny00
Elev |
Jag fryyyyyser ok
21 jan, 2013 16:22 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: ÄNTLIGEN så har tygproverna kommit till min brudklänning. Jag har väntat i över en vecka. ÅÅH =D Du måste lägga upp bild när den slutligen är klar! Och du får också hjälpa till att välja färg! x) Beslutsångest så det sjunger om det. Kan du fota tygproverna? =D =) - just like themarauder 21 jan, 2013 16:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill bli frisk
without something there is no nothing 21 jan, 2013 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen