@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av cirklar: Jag gillar att vi bara har två lektioner på måndagar. Jag har bara tre lektioner på måndagar. jag har i vanliga fall bara en lektion på måndagar, men idag är den inställd så jag kan vara heeeemma
21 jan, 2013 12:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av cirklar: Jag gillar att vi bara har två lektioner på måndagar. Jag har bara tre lektioner på måndagar. jag har i vanliga fall bara en lektion på måndagar, men idag är den inställd så jag kan vara heeeemma Själv ska jag vara hemma på fredag då jag har studiedag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 12:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
21 jan, 2013 12:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: ^och jag är hemma idag trots att det är vanlig skoldag^^ Sjuk? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 12:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: ^och jag är hemma idag trots att det är vanlig skoldag^^ Sjuk? kan man säga haha Spoiler: Tryck här för att visa!
21 jan, 2013 12:20 |
|
Solkatten
Elev |
Ugh, ryggstödet i den stolen jag sitter i är inte världens skönaste... :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 12:25 |
|
Borttagen
|
Första dagen på högskolan idag, jag var tvungen att stiga upp klockan fyra, och det börjar kännas -.-' I WANT MY BED
21 jan, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
Alltså, den här fick mig att gråta...
Så underbart. 21 jan, 2013 12:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
21 jan, 2013 12:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Glee♥ This♥ 21 jan, 2013 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen