@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av smartbabe: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() why whyyyy whyyyyyyy wHy DoEs It FeElS sO gOoD bUt HuRt So BaD i love him so much it's not even funny ![]()
20 jan, 2013 23:00 |
|
Tvilling
Elev |
nejmen gosh. nu måste jag sova. annars orkar jag inte gå i skolan imån. och jag har inte packat. och jag måste gå. och jag har inte sov morgon. och jag har frikkin knappt pluggat på min spanska redovisning tills imån. och jag är trött. och jeez, nu måste jag sova. GONATT.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 jan, 2013 23:17 |
|
M4L13
Elev |
21 jan, 2013 00:27 |
|
Ginny00
Elev |
Godmorgon..
21 jan, 2013 06:25 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Godmorgon. Snart är det skola. Fun.
"Hm, you must be a Weasley" 21 jan, 2013 06:40 |
|
Miskel
Elev |
21 jan, 2013 06:50 |
|
Borttagen
|
Stannar hemma från skolan idag.
21 jan, 2013 06:59 |
|
Pixie
Elev |
21 jan, 2013 07:00 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är skolttrött. Orkar verkligen inte med den och orkar knappt gå upp på morgonen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2013 07:36 |
|
Kaiia
Elev |
21 jan, 2013 08:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


























Mugglarportalen