@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
20 jan, 2013 21:46 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Fick för mig att göra Te.... jag gillar inte ens te hur kan man inte gilla te? ;:O Det är väldigt enkelt. Man tycker det är för sött och smakar konstigt. Ryser när jag dricker det. Fast jag vill väldigt gärna tycka om det, det ser så gott ut ha inte så mycket socker i det om det nu smakar för sött? :o och jag tycker att svart te smakar väldigt konstigt, men älskar verkligen ett rött te som kallas Herbal Infusion (från Lipton), och det är ganska surt, men smakar inte lika beskt som svart te. ![]()
20 jan, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att det var studiedag imorgon, jag vill inte till skolan.
20 jan, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Fick för mig att göra Te.... jag gillar inte ens te hur kan man inte gilla te? ;:O Det är väldigt enkelt. Man tycker det är för sött och smakar konstigt. Ryser när jag dricker det. Fast jag vill väldigt gärna tycka om det, det ser så gott ut ha inte så mycket socker i det om det nu smakar för sött? :o och jag tycker att svart te smakar väldigt konstigt, men älskar verkligen ett rött te som kallas Herbal Infusion (från Lipton), och det är ganska surt, men smakar inte lika beskt som svart te. jag har provat att bara dricka det osm det är, men det smakar ändå lite sött och konstigt. 20 jan, 2013 21:48 |
|
Knizzlare
Elev |
20 jan, 2013 22:02 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag önskar att det var studiedag imorgon, jag vill inte till skolan. You'r not alone ![]() 20 jan, 2013 22:08 |
|
Tvilling
Elev |
host host, hey guys check this out: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28600
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 jan, 2013 22:08 |
|
themarauder
Lärare |
20 jan, 2013 22:15 |
|
hermione gragner
Elev |
jag vill kunna sminka proffesonellt ibland. bara kunna göra en super snygg style utan klumpar. 20 jan, 2013 22:20 |
|
themarauder
Lärare |
hermione gragner: Öva! =D Du kan säkert bli duktig. Jag känner dock inget behov av att kunna sminka, för jag är så ful i smink XD
=) - just like themarauder 20 jan, 2013 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen