Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10263 10264 10265 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Ginnyy jag orkar inte göra egna
orkar bara göra äppelpaj :s

latmask!
jag tänker göra ananaspaj imorgon för jag har ananas och jag är ledig från skolan och ananaspaj är gott. Igår gjorde jag chokladpaj whoop whoop
Jordgubbspaj är godare än äpplepaj

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

20 jan, 2013 20:57

Ginny00
Elev

Avatar


Jag kör nog semmelpremiär i helgen Fast det ska vara med vanilj. I don't like mandelmassa very much.

Don't hate me ok? Vet att jag är onormal.

20 jan, 2013 20:58

Borttagen

Avatar


Jag har en sån där fråga som google inte kan svara på... :<

Antagligen är det smartast att ta en promenad till ungdomsmottagningen och fråga dem.

20 jan, 2013 20:59

Papaya
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag kör nog semmelpremiär i helgen Fast det ska vara med vanilj. I don't like mandelmassa very much.

Don't hate me ok? Vet att jag är onormal.


men vanilj ÄR gott blev rätt förvånad när jag såg att semlorna var här, ska de inte komma i februari? o.O

vill också ha en semla men jag... vågar inte ;(

20 jan, 2013 21:00

Borttagen

Avatar


Måste gå :c

20 jan, 2013 21:02

JosefinFini
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag kör nog semmelpremiär i helgen Fast det ska vara med vanilj. I don't like mandelmassa very much.

Don't hate me ok? Vet att jag är onormal.

Hur vågar du äta semlor innan semmeldagen?! O.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

20 jan, 2013 21:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det bara jag som tycker att Jeans och mjukisar INTE är samma sak?

Haha, vilka tycker det är samma sak? XD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 jan, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Jag är trött.... men vill inte gå och lägga mig för jag kommer ändå inte somna på länge....

Jag tittar på en film på 3:an

20 jan, 2013 21:04

Tuggrus
Elev

Avatar

+1


Freja;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lp2jtwBGFH1qa22qso2_500.gif

"I'd like a pocket Martin for my birthday, I think he would make a very good pet"

(Bara Freja som fattar, mmmm...)

MUMS!

20 jan, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Är det bara jag som tycker att Jeans och mjukisar INTE är samma sak?

Haha, vilka tycker det är samma sak? XD


hade en diskution med min kusin idag. (I telefon)
Hon tycker det är samma sak på grund av att dom mjukisarna och jeansen hon har är långa... men vilket samman träffande

Sjäv tycker jag det är tvärt om...

20 jan, 2013 21:06

1 2 3 ... 10263 10264 10265 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.