@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
20 jan, 2013 20:30 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Celebikai: åt nyss årets första semla men den blev en besvikelse pga för mycket mandelmassa har ätit 4,5 semlor den här veckan... #sorrynotsorry
20 jan, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
Haha omg så glad ♥ Har läst det skriftliga omdömmet, och det visade sig att jag var bäst på svenska, som är mitt favoritämne
20 jan, 2013 20:32 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Celebikai: åt nyss årets första semla men den blev en besvikelse pga för mycket mandelmassa har ätit 4,5 semlor den här veckan... #sorrynotsorry här börjar dom göra dom goda semlorna i februari ALLT ANNAT HÄR BRUKAR SMAKA KANINSKIT fast jag vet ju inte, jag bor inte hemma hos er, varje semla kanske är värsta lyx då, oavsett månad..
20 jan, 2013 20:32 |
|
M4L13
Elev |
20 jan, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
kolla på den! man behöver skratt ibland!
20 jan, 2013 20:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-20 kl. 20:52
|
|
Pixie
Elev |
20 jan, 2013 20:50 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Celebikai: åt nyss årets första semla men den blev en besvikelse pga för mycket mandelmassa har ätit 4,5 semlor den här veckan... #sorrynotsorry här börjar dom göra dom goda semlorna i februari ALLT ANNAT HÄR BRUKAR SMAKA KANINSKIT fast jag vet ju inte, jag bor inte hemma hos er, varje semla kanske är värsta lyx då, oavsett månad.. jag gör egna semlor hihi fast ah de köpta är godare haha
20 jan, 2013 20:53 |
|
Pixie
Elev |
20 jan, 2013 20:55 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså USA. Fatta att era lagar inte fungerar. SKÄRP ER.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16101388.ab without something there is no nothing 20 jan, 2013 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen