@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det blev precis strömavbrott här. Okej egentligen på övervåningen men jag såg ju inte vart jag skulle gå.... Så jag och Nadja_Gryffindor stanade kvar på vinden och fortsatte stanka i mörkret!
20 jan, 2013 19:07 |
|
Hermia
Elev |
Var ute o åkte längdskidor idag och lyckades ramla åtta gånger -_-"
En av gångerna var det en man som skrattade åt mig Once a MADling, always a MADling 20 jan, 2013 19:22 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hermia: Jag åkte också längdskidor! Var ute o åkte längdskidor idag och lyckades ramla åtta gånger -_-" En av gångerna var det en man som skrattade åt mig Vaaa, vad taskigt! 20 jan, 2013 19:26 |
|
joel9324
Elev |
20 jan, 2013 19:33 |
|
Borttagen
|
"Kamusta ang aking pangalan ay doon, mayroon kang walang kinalaman sa"
Det är filippinska för "Hej jag heter det hör du inte med att göra" Min syrra sa det, så jag kollade det på Google translate. 20 jan, 2013 19:43 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Nu måste jag höra mina bajs läxor. Typiskt.
"Hm, you must be a Weasley" 20 jan, 2013 19:47 |
|
M4L13
Elev |
20 jan, 2013 19:47 |
|
Pixie
Elev |
20 jan, 2013 19:50 |
|
M4L13
Elev |
no jag la på det när jag såg bilden för jag glömde det
20 jan, 2013 19:53 |
|
gustava
Elev |
ser på Saturday Night Live! ;D
-G 20 jan, 2013 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen