@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av EmahS: Jag har ett allvarligt problem. Idag var jag så sugen på att se Mysteriet på Greveholm så jag kunde spricka. Liksom, i jämförelse med att vara riktigt sugen på godis typ. Nu har jag tagit tag i mitt problem. Ser på Mysteriet på Greveholm nu ♥ Den braiga gamla eller den nya? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2013 16:11 |
|
Ginny00
Elev |
Veckans hiss: Har bott hos mamma större delen av veckan vilket alltid får mig att må bättre
Veckans diss: Fick reda på att människor i min klass tycker jag är konstig(oj vilken boost för självförtroendet.not) 20 jan, 2013 16:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av EmahS: Jag har ett allvarligt problem. Idag var jag så sugen på att se Mysteriet på Greveholm så jag kunde spricka. Liksom, i jämförelse med att vara riktigt sugen på godis typ. Nu har jag tagit tag i mitt problem. Ser på Mysteriet på Greveholm nu ♥ Den braiga gamla eller den nya? Den braiga gamla ♥ den nya räckte att se en gång i jul
20 jan, 2013 16:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Ginny00: Veckans hiss: Har bott hos mamma större delen av veckan vilket alltid får mig att må bättre Veckans diss: Fick reda på att människor i min klass tycker jag är konstig(oj vilken boost för självförtroendet.not) äh, håll huvudet högt! alla är vi olika och du är helfin! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Min syrra b*tch-blickar mig och det är obehagligt och hon slutar inte...
20 jan, 2013 16:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Min syrra b*tch-blickar mig och det är obehagligt och hon slutar inte... Det kommer ta några år men hon kommer över det ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2013 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Min syrra b*tch-blickar mig och det är obehagligt och hon slutar inte... Det kommer ta några år men hon kommer över det Okej, jag fattar, det ska jag göra 20 jan, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2013 16:23 |
|
Celebikai
Elev |
idag har jag;
blött näsblod påbörjat en madonna-spellista (som inte är fördig ännu :@) bakat marängtårta (aaaah) produktiv söndag yeah ![]()
20 jan, 2013 16:26 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag hoppas på det du säger, att allt blir bättre i gymnasiet, för det säger min mamma också. Och jag är väl i överlag nöjd med vem jag är på insidan, bakom allt självhat, för jag tror knappast att jag kan lära mig vara någon annan.Skrivet av Ginny00: Veckans hiss: Har bott hos mamma större delen av veckan vilket alltid får mig att må bättre Veckans diss: Fick reda på att människor i min klass tycker jag är konstig(oj vilken boost för självförtroendet.not) äh, håll huvudet högt! alla är vi olika och du är helfin! 20 jan, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen