@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag vill inte bli tjatad på om fika. Jag vill inte ha! Speciellt inte MAX grejer som man bara mår illa av och inte orkar äta upp. Usch.
20 jan, 2013 15:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av DeathDownAlex: Haha, vem har inte det *slänger med håret* Men bara for the record, hur kommer det sig? Tror det är håret som gör det, eller youtubevideos, eller lord of the ring-halsbandet, eller ditt användarnamn här... eller... ja... du fattar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2013 15:47 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: om man skulle ta och byta om från pyjamas till vardagskläder kanske? Hmm jag funderar också på det!
20 jan, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
Jag och Nadja_Gryffindor hann inte till bion! nu är jag arg...
20 jan, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
min iPhone 5 har varit på lagning i snart 2 VECKOR!!!
JAG ÄR MOBILLÖS.... 20 jan, 2013 15:53 |
|
Regulus
Elev |
Hiss är att jag kollade klart på Game of Thrones som jag typ hade tröttnat på en stund jaa.. hrm, jag började kolla på supernatural säsong två och blev klar med säsong ett och typ det bästa med hela veckan var att jag gjorde en graphic på tumblr som bbcs officiella doctor who blogg rebloggade
diss vet jag inte riktigt aha jag har gjort så mycket bra @Pixie det var sjukt länge sedan jag skrev något i den här tråden ahah
20 jan, 2013 15:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-20 kl. 15:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag och Nadja_Gryffindor hann inte till bion! nu är jag arg... Oj! Vad skulle ni se på? 20 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: min iPhone 5 har varit på lagning i snart 2 VECKOR!!! JAG ÄR MOBILLÖS.... Jag har tappat min mobil i trappen... nej men den funkar inte. Jag skulle ringa pappa för att få skjus hem och då märkte jag att den var trasig på något mysko sätt. Som tur var kom pappa ändå... 20 jan, 2013 15:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahahaha jag tröttnar aldrig på att se gammalt,
lika bra varje gång: ![]() HAHAHHAA OCH DEN HÄR DÅ! ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2013 15:56 |
|
EmahS
Elev |
Jag har ett allvarligt problem.
Idag var jag så sugen på att se Mysteriet på Greveholm så jag kunde spricka. Liksom, i jämförelse med att vara riktigt sugen på godis typ. Nu har jag tagit tag i mitt problem. Ser på Mysteriet på Greveholm nu ♥
20 jan, 2013 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen