@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
M4L13 (hundra år senare)- Omg var det du som vi träffad!! 8D
Jag kom aldrig ihåg ditt användarnamn, minns att jag stod helt awkward och förstod inte alls vad du sagt, haha sorry D: Jag och My, hahah, skånska, jättejobbiga tjejer som hela tiden sa hej och var jättepeppade. Och jag som tvingade kramar av er. I'm so sorry! Men åh vad awesome!! 20 jan, 2013 13:02 |
|
baramin
Elev |
Lovade mamma att jag skulle plugga. Hej mugglis.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 jan, 2013 13:03 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Haha, vem har inte det *slänger med håret* Men bara for the record, hur kommer det sig? 20 jan, 2013 13:06 |
|
Optic
Elev |
snälla snälla rösta på Emma här: http://www.virginmedia.com/movies/awards/hottest-actress.php
hon måste vinna över Kristen iaf, snälla!! 20 jan, 2013 13:16 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Ginny00: Två varma mackor blir min middag och kvällsmat idag. ♥ Inte så dumt alls. bacon till frukost, bacon till lunch, bacon till middag, bacon till kvällsmat. ♥ Du vet verkligen hur man ska leva livet. Jag tycker bacon är äckligt. ;:O hur kan du säga så om allas älskade bacon!? ![]()
20 jan, 2013 13:19 |
|
Ginny00
Elev |
Nu äter de kladdkaka och glass här.
Hatar att behöva säga nej men kommer ha ångest hela dagen om jag äter.. :C 20 jan, 2013 13:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Optic: Jag tycker att Kristen är vackrare :Osnälla snälla rösta på Emma här: http://www.virginmedia.com/movies/awards/hottest-actress.php hon måste vinna över Kristen iaf, snälla!! *forever hated* 20 jan, 2013 13:22 |
|
smartbabe
Elev |
Yaaay jag hittade min kamera som varit försvunnen i 2 månader nu !
![]() Fast jag hittar inte laddaren. Hmpf. Och kameran är död. ![]()
20 jan, 2013 13:24 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Optic: Jag tycker att Kristen är vackrare :Osnälla snälla rösta på Emma här: http://www.virginmedia.com/movies/awards/hottest-actress.php hon måste vinna över Kristen iaf, snälla!! *forever hated* Haha! Inget ont mot Twilight och deras skådespelare, bara det att Twilight-stjärnorna har vunnit över Harry Potter-stjärnorna så måååånga gånger haha 20 jan, 2013 13:24 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Haha, vem har inte det *slänger med håret* Men bara for the record, hur kommer det sig? Aaaah! Hur fick du reda på det Alex? Det var ju ingen som skulle säga nåt! Det sa ju Kintsugi när hon avslöjade det hela O.O Och säg inte "en fågel viskade i mitt öra" för den går jag inte på! ^^ 20 jan, 2013 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen