@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att det är lite sent för det nu... Hahaha äsch då, jag lär inte sova förrän om någon/några timmar i alla fall. Inte jag heller Jag somnar inte så lätt 19 jan, 2013 23:46 |
|
Twix
Elev |
Det är vad jag hört :] Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p 19 jan, 2013 23:50 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av Twix: Det är vad jag hört :] Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p Har inte sett A walk to remember, kanske ska se den ikväll 19 jan, 2013 23:55 |
|
Borttagen
|
Hjärnan är mer aktiv när vi sover än när vi ser på TV.
Fattar ingenting..... 19 jan, 2013 23:55 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Twix: Det är vad jag hört :] Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p Har inte sett A walk to remember, kanske ska se den ikväll Go for it! Den är helt underbar :'D 19 jan, 2013 23:56 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Twix: Det är vad jag hört :] Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p Har inte sett A walk to remember, kanske ska se den ikväll Go for it! Den är helt underbar :'D Awesome! 19 jan, 2013 23:56 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som har märkt att alla inlägg på första sidan på den här tråden utom ett har åtminstone en tumme upp?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 23:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
20 jan, 2013 00:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Vad är det för fel på min granne?
NU börjar han spela musik hlögt som fan 20 jan, 2013 00:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Kossanberta ADFHZDGSJ THANK U DU MED FÖR JAG SÅG DEJ PÅ QUIDDITCH SM OM DET VAR DU HEHE URSÄKTA MIG LILLA VÄNNEN VAD SADE DU PRECIS? VAR DU PÅ QSM?! AAAAAAAH! 20 jan, 2013 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen