Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10243 10244 10245 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Fick äntligen mina popcorn! ♥


Nu ? O.O

Ja, vadå då?


Jag tycker att det är lite sent för det nu...

Hahaha äsch då, jag lär inte sova förrän om någon/några timmar i alla fall.


Inte jag heller
Jag somnar inte så lätt

19 jan, 2013 23:46

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Terrakowski:
Twix Den är bra

Det är vad jag hört :]
Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans

Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p

19 jan, 2013 23:50

Terrakowski
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Terrakowski:
Twix Den är bra

Det är vad jag hört :]
Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans

Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p


Har inte sett A walk to remember, kanske ska se den ikväll

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

19 jan, 2013 23:55

Borttagen

Avatar


Hjärnan är mer aktiv när vi sover än när vi ser på TV.

Fattar ingenting.....

19 jan, 2013 23:55

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Terrakowski:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Terrakowski:
Twix Den är bra

Det är vad jag hört :]
Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans

Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p


Har inte sett A walk to remember, kanske ska se den ikväll

Go for it!
Den är helt underbar :'D

19 jan, 2013 23:56

Terrakowski
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Terrakowski:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Terrakowski:
Twix Den är bra

Det är vad jag hört :]
Det ploppar upp gifs från den på min dashboard på tumblr konstant så jag tänkte att jag kunde ge den en chans

Och om jag inte drunknat i mina egna tårar när filmen är slut tänkte jag se a walk to remember, cold mountain och titanic också ;p


Har inte sett A walk to remember, kanske ska se den ikväll

Go for it!
Den är helt underbar :'D


Awesome! Tack för tipset.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

19 jan, 2013 23:56

Solkatten
Elev

Avatar


Bara jag som har märkt att alla inlägg på första sidan på den här tråden utom ett har åtminstone en tumme upp?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jan, 2013 23:59

The Noble Lion
Elev

Avatar


DDobby - Jag somnar lätt men jag är inte trött än! ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

20 jan, 2013 00:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Vad är det för fel på min granne?
NU börjar han spela musik hlögt som fan

20 jan, 2013 00:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av M4L13:
Kossanberta
ADFHZDGSJ THANK U DU MED FÖR JAG SÅG DEJ PÅ QUIDDITCH SM OM DET VAR DU HEHE


URSÄKTA MIG LILLA VÄNNEN
VAD SADE DU PRECIS?
VAR DU
PÅ QSM?!
AAAAAAAH!

20 jan, 2013 00:44

1 2 3 ... 10243 10244 10245 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.