@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD Borde inte Hufflepuffare gilla alla, borde inte Gryffindorare aldrig vara rädda, borde inte Slytherinare vara mobbare? Nej, för så går det inte till.
19 jan, 2013 22:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag vill ha popcorn, men jag orkar inte gå ur min säng och upp för trapporna till köket för att poppa dem.
19 jan, 2013 22:35 |
|
M4L13
Elev |
jag vennefan vad som flög o mig men jag kände för att sminka mig
nu blev det finskt jag har inget med finland o göra wat is wrong with me Spoiler: Tryck här för att visa!
19 jan, 2013 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: jag vennefan vad som flög o mig men jag kände för att sminka mig nu blev det finskt jag har inget med finland o göra wat is wrong with me Spoiler: Tryck här för att visa! NEJ VAD DU ÄR SÖT ♥ 19 jan, 2013 22:41 |
|
Caius
Elev |
Jag är nästan duktig på att göra mini hög hattar, lol. Fast det är den svåraste biten kvar nu... Men men, det ska nog gå bra ändå. :'3 Men jag ska spara den biten tills imorrn pga att jag är trött nu och vill inte råka göra fel.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 jan, 2013 22:45 |
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2013 22:45 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill sova nu.
19 jan, 2013 22:48 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: jag vennefan vad som flög o mig men jag kände för att sminka mig nu blev det finskt jag har inget med finland o göra wat is wrong with me Spoiler: Tryck här för att visa! malie det är ett tecken finskan är besläktad med norrländskan oskar är norrländsk det är ett tecken, malie och btw du är nominerad en oskar
19 jan, 2013 22:51 |
|
The Noble Lion
Elev |
19 jan, 2013 22:53 |
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2013 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen