@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Princess Leia style^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då har du ju något att längta efter Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg... Japp. efter luggen tänker jag sätta rästen av håret i två bollar uppe på huvudet. manga figur xD 19 jan, 2013 22:10 |
|
melle-hjrta
Elev |
The hobbit ägde!
19 jan, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Princess Leia style^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då har du ju något att längta efter Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg... Japp. efter luggen tänker jag sätta rästen av håret i två bollar uppe på huvudet. manga figur xD d: 19 jan, 2013 22:11 |
|
Pixie
Elev |
allting känns magiskt, allting känns rätt
du kommer rädda mig, du är perfekt allting känns magisk, ingenting känns fel du kommer rädda mig och göra mig hel
19 jan, 2013 22:13 |
|
M4L13
Elev |
19 jan, 2013 22:15 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Solkatten: En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD Det är nog fortfarande induviduellt bland Ravenclaware, men det är nog många som gör. Personligen tycker jag det mesta vi gör är intressant, roligt, men att all press över betygen förstör väldigt mycket. Det är det som är jobbigt. Om skolan handlade om att lära sig hade jag älskat skolan, nu handlar den om att bli bedömd. 19 jan, 2013 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 22:18
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hur fördriver man bäst tid på ett tåg? Kommer spendera fyra timmar i ett tåg på måndag och läsa och se på film är uteslutet då jag blir åksjuk :< Lyssna på musik? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 22:18 |
|
Tuggrus
Elev |
"I'LL SHOW YOU WHO'S BOSS, EARTHBENDING STYLE"
OPPA EARTHBENDING STYLE! MUMS! 19 jan, 2013 22:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD Inte nödvändigtvis om du frågar mig. Logik, kunskap, information.. javisst men vem säger att ravearen vill ha det strukturerat vid skolbänken? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 jan, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD Inte nödvändigtvis om du frågar mig. Logik, kunskap, information.. javisst men vem säger att ravearen vill ha det strukturerat vid skolbänken? ja.... Jag brukar inte sitta still på lektionerna. det är ändå rätt stökigt. men jag är iaf en ut av dom prydligaste i min klass. ... 19 jan, 2013 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen