Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10239 10240 10241 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter



Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg...
Då har du ju något att längta efter



Japp. efter luggen tänker jag sätta rästen av håret i två bollar uppe på huvudet. manga figur xD
Princess Leia style^^

19 jan, 2013 22:10

melle-hjrta
Elev

Avatar


The hobbit ägde!

19 jan, 2013 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter



Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg...
Då har du ju något att längta efter



Japp. efter luggen tänker jag sätta rästen av håret i två bollar uppe på huvudet. manga figur xD
Princess Leia style^^



d:

19 jan, 2013 22:11

Pixie
Elev

Avatar

+1


allting känns magiskt, allting känns rätt
du kommer rädda mig, du är perfekt
allting känns magisk, ingenting känns fel
du kommer rädda mig och göra mig hel

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

19 jan, 2013 22:13

M4L13
Elev

Avatar


jag har foundation på läpparna huehuehuehue nu ska jag måla dem med ögonskugga

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

19 jan, 2013 22:15

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD


Det är nog fortfarande induviduellt bland Ravenclaware, men det är nog många som gör. Personligen tycker jag det mesta vi gör är intressant, roligt, men att all press över betygen förstör väldigt mycket. Det är det som är jobbigt. Om skolan handlade om att lära sig hade jag älskat skolan, nu handlar den om att bli bedömd.

19 jan, 2013 22:17

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 22:18
Antal ändringar: 2

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Hur fördriver man bäst tid på ett tåg? Kommer spendera fyra timmar i ett tåg på måndag och läsa och se på film är uteslutet då jag blir åksjuk :<

Lyssna på musik?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jan, 2013 22:18

Tuggrus
Elev

Avatar


"I'LL SHOW YOU WHO'S BOSS, EARTHBENDING STYLE"

OPPA EARTHBENDING STYLE!

MUMS!

19 jan, 2013 22:18

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD


Inte nödvändigtvis om du frågar mig. Logik, kunskap, information.. javisst men vem säger att ravearen vill ha det strukturerat vid skolbänken?

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 jan, 2013 22:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD


Inte nödvändigtvis om du frågar mig. Logik, kunskap, information.. javisst men vem säger att ravearen vill ha det strukturerat vid skolbänken?



ja.... Jag brukar inte sitta still på lektionerna. det är ändå rätt stökigt. men jag är iaf en ut av dom prydligaste i min klass. ...

19 jan, 2013 22:22

1 2 3 ... 10239 10240 10241 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.