Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10238 10239 10240 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter

19 jan, 2013 22:03

Borttagen

Avatar


Jag fick precis min kompis medlem här, heja _bella_♥

19 jan, 2013 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter



Jag håller med dig om det sista. Sista dagen i friheten.
Skulle mycket hellre fylla pr på en Lördag eller Fredag!

19 jan, 2013 22:04

Pixie
Elev

Avatar


19 jan, 2013 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter



Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg...

19 jan, 2013 22:05

Solkatten
Elev

Avatar


En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jan, 2013 22:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter



Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg...
Då har du ju något att längta efter

19 jan, 2013 22:06

Borttagen

Avatar


Andrea måste stänga av :c

19 jan, 2013 22:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IamAK:
jag har redan söndagsångest... uhh.

Hatar söndagar...


Men, den dagen föddes jag på!
Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter



Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg...
Då har du ju något att längta efter



Japp. efter luggen tänker jag sätta rästen av håret i två bollar uppe på huvudet. manga figur xD

19 jan, 2013 22:08

Obliviate_
Elev

Avatar


Hur fördriver man bäst tid på ett tåg? Kommer spendera fyra timmar i ett tåg på måndag och läsa och se på film är uteslutet då jag blir åksjuk :<

19 jan, 2013 22:10

1 2 3 ... 10238 10239 10240 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.