@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! 19 jan, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
Jag fick precis min kompis medlem här, heja _bella_♥
19 jan, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! Jag håller med dig om det sista. Sista dagen i friheten. Skulle mycket hellre fylla pr på en Lördag eller Fredag! 19 jan, 2013 22:04 |
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg... 19 jan, 2013 22:05 |
|
Solkatten
Elev |
En fråga... borde inte typ Ravenclaware... tycka om skolan? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Då har du ju något att längta efter Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg... 19 jan, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Andrea måste stänga av :c
19 jan, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då har du ju något att längta efter Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag med!(tror jag) Jag gillar mest inte dem för att man hela tiden tänker på att det är skola dagen efter Men, den dagen föddes jag på! Men jag längtar nästan lite till måndag. Kommer få nya cosplay kläder då... (Kanske) Och vi veckan ska jag klippa panlugg... Japp. efter luggen tänker jag sätta rästen av håret i två bollar uppe på huvudet. manga figur xD 19 jan, 2013 22:08 |
|
Obliviate_
Elev |
Hur fördriver man bäst tid på ett tåg? Kommer spendera fyra timmar i ett tåg på måndag och läsa och se på film är uteslutet då jag blir åksjuk :<
19 jan, 2013 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen