@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
För att jag tycker inte om att allt är så förutbestämt och att karaktärerna i stort sett är klara redan. Jag vill göra mina egna historier istället för att spåna vidare på de som redan finns...typ.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 jan, 2013 21:51 |
|
Solkatten
Elev |
Kan äta upp en hel popcorn påse på typ 30 minuter. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
Godnatt alla fina Mugglisar!!!!
19 jan, 2013 21:54
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 21:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gonat!!! natti natti! 19 jan, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Tittar på P3 guld-galan^^
19 jan, 2013 21:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Ginny00: Två varma mackor blir min middag och kvällsmat idag. ♥ Inte så dumt alls. bacon till frukost, bacon till lunch, bacon till middag, bacon till kvällsmat. ♥ Du vet verkligen hur man ska leva livet. Jag tycker bacon är äckligt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gonat!!! natti natti! Tack! 19 jan, 2013 21:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 jan, 2013 21:54 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av smartbabe: Det var inte lite bacon! Fast det är gott, så jag förstår dig. Skrivet av Ginny00: Två varma mackor blir min middag och kvällsmat idag. ♥ Inte så dumt alls. bacon till frukost, bacon till lunch, bacon till middag, bacon till kvällsmat. ♥ 19 jan, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gonat!!! natti natti! Tack! sömsi sömsi 19 jan, 2013 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen