@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Ginny00: Två varma mackor blir min middag och kvällsmat idag. ♥ Inte så dumt alls. bacon till frukost, bacon till lunch, bacon till middag, bacon till kvällsmat. ♥ ![]()
19 jan, 2013 21:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och nu måste jag fila naglarna också. Ibland är livet svårt... Att fila naglarna är något av det värsta jag vet. Usch, ryser bara jag tänker på det. Vet inte varför jag hatar det men i alla fall så gör jag det aldrig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 21:25 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skulle köpa primeboots idag men jag var så tjoooock att jag inte ens kunde få upp dom vid vaderna. Besvikelse! thiiis hjärtat brister varje gång precis! Grejen är den att jag älskar min kropp och fattar inte hur folk inte kan göra det, haha. Dock är skorna sjukt snygga och åh :'( känner precis likadant, och sedan när man hittar supersnygga skor och testar och de inte passar så blir man liksom "jaha...?" vad är fel på skotillverkarna? :'/ ![]()
19 jan, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Och nu måste jag fila naglarna också. Ibland är livet svårt... Att fila naglarna är något av det värsta jag vet. Usch, ryser bara jag tänker på det. Vet inte varför jag hatar det men i alla fall så gör jag det aldrig. Nej jag hatar också det. Men jag blir ju tvungen... 19 jan, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag med ♥Längtar till den 2 februari då Melodifestivalen börjar. ♥ 19 jan, 2013 21:28 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Och nu måste jag fila naglarna också. Ibland är livet svårt... Att fila naglarna är något av det värsta jag vet. Usch, ryser bara jag tänker på det. Vet inte varför jag hatar det men i alla fall så gör jag det aldrig. Nej jag hatar också det. Men jag blir ju tvungen... Bara jag som gör det av ren vilja...?
19 jan, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Nej xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Och nu måste jag fila naglarna också. Ibland är livet svårt... Att fila naglarna är något av det värsta jag vet. Usch, ryser bara jag tänker på det. Vet inte varför jag hatar det men i alla fall så gör jag det aldrig. Nej jag hatar också det. Men jag blir ju tvungen... Bara jag som gör det av ren vilja...? 19 jan, 2013 21:29 |
|
smartbabe
Elev |
har saknat detta så otroligt mycket, kommer ihåg när jag brukade sitta varje morgon i december och titta på det här. bästa julkalendern någonsin. ![]()
19 jan, 2013 21:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nej xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Och nu måste jag fila naglarna också. Ibland är livet svårt... Att fila naglarna är något av det värsta jag vet. Usch, ryser bara jag tänker på det. Vet inte varför jag hatar det men i alla fall så gör jag det aldrig. Nej jag hatar också det. Men jag blir ju tvungen... Bara jag som gör det av ren vilja...? Bara jag som aldrig filar naglarna?
19 jan, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nej xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Och nu måste jag fila naglarna också. Ibland är livet svårt... Att fila naglarna är något av det värsta jag vet. Usch, ryser bara jag tänker på det. Vet inte varför jag hatar det men i alla fall så gör jag det aldrig. Nej jag hatar också det. Men jag blir ju tvungen... Bara jag som gör det av ren vilja...? Bara jag som aldrig filar naglarna? Jag vill verkligen inte. men jag blir ju tvungen 19 jan, 2013 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen