@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Är det bara jag som inte vet vad det är? typ, iaf...är i desperat behov av en hemsida där man gratis kan titta på de nya avsnitten av doctor who 19 jan, 2013 20:26 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: NU SKA EMMA TITTA PÅ ASYLUM OF THE DALEKS FÖR SÄERT MINST FJORTONDE GÅNGEN (well hello karen) NU SKA EMMA SVARA PÅ HANNAS KIKMEDDELANDE
19 jan, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skulle köpa primeboots idag men jag var så tjoooock att jag inte ens kunde få upp dom vid vaderna. Besvikelse! thiiis hjärtat brister varje gång precis! Grejen är den att jag älskar min kropp och fattar inte hur folk inte kan göra det, haha. Dock är skorna sjukt snygga och åh :'( 19 jan, 2013 20:28 |
|
Ginny00
Elev |
Två varma mackor blir min middag och kvällsmat idag. ♥ Inte så dumt alls.
19 jan, 2013 20:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: NU SKA EMMA TITTA PÅ ASYLUM OF THE DALEKS FÖR SÄERT MINST FJORTONDE GÅNGEN (well hello karen) NU SKA EMMA SVARA PÅ HANNAS KIKMEDDELANDE EMMA HAR INTE KIK ÄN PÅ SIN IPHONE
19 jan, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
tittar på Grey's Anatomy med mamma.
19 jan, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Ska jag vara social med datorn idag igen... eller social med mina föräldrar..?
19 jan, 2013 20:32 |
|
Ginny00
Elev |
Jag undrar vad jag ska göra resten av kvällen..
19 jan, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Uggla med mig 8D Nämen... ok nejJag undrar vad jag ska göra resten av kvällen.. 19 jan, 2013 20:35 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: NU SKA EMMA TITTA PÅ ASYLUM OF THE DALEKS FÖR SÄERT MINST FJORTONDE GÅNGEN (well hello karen) NU SKA EMMA SVARA PÅ HANNAS KIKMEDDELANDE EMMA HAR INTE KIK ÄN PÅ SIN IPHONE MEN BAJSA
19 jan, 2013 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen