@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
19 jan, 2013 18:10 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av The Noble Lion: Gud vad jag blev hungrig nu, måste ni prata om pizza? ;D Jag ska iofs också äta pizza idag! ![]() Luna Chang: Bacon på pizza? Kanske något man ska testa.. jag älskar ju bacon.. =) - just like themarauder 19 jan, 2013 18:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 18:15
|
|
Borttagen
|
Varför ska äldre syskon vara så himla jobbiga? Dom förstör saker så man förstår hur arga dom blir. Så är iallafall min storasyster. Inte kul. Och så skriker hon mycket för att få sin vilja genom.
Det som är bra är att jag har två yngre bröder som är snälla som inte blir arga så lätt. 19 jan, 2013 18:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av The Noble Lion: Gud vad jag blev hungrig nu, måste ni prata om pizza? ;D Jag ska iofs också äta pizza idag! Okej det där var bara taskigt! xD
19 jan, 2013 18:16 |
|
t i l d a
Elev |
19 jan, 2013 18:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 19 jan, 2013 18:17 |
|
Borttagen
|
Skulle köpa primeboots idag men jag var så tjoooock att jag inte ens kunde få upp dom vid vaderna. Besvikelse!
19 jan, 2013 18:17 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är inte hungrig ;P Fast jag måste väl äta middag.. Alla här utom jag har ätit våfflor och ärtsoppa så jag vet inte vad det blir.
19 jan, 2013 18:18 |
|
Afturelding
Elev |
themarauder Jag tycker att det är väldigt gott, men helst i lite mindre bitar och inte hela =) Och så ska de ligga under mozzarellan så att de inte torkar ut.
![]() ![]()
19 jan, 2013 18:18 |
|
M4L13
Elev |
19 jan, 2013 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen