@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Ikväll blir det egengjord pizza!! Tips på vad man kan ha på??? =D (gillar inte skinka, lök eller typ annanas som jag ej kan stava)
=) - just like themarauder 19 jan, 2013 18:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag hade blivit jättebesviken om jag fått den frågan och upptäckt att svaret var så enkelt!!Skrivet av Celebikai: Skrivet av Afturelding: "Behärskar Harry Potter" på fyra bokstöver i korsordet sambon löser. Instinktivt försöker jag komma på en formel på fyra bokstäver. MAGI Ja, men jag är så van att allting ska vara kuriosa så fort det handlar om Harry Potter, haha. Pinsamt uppenbart. 19 jan, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Jag skrev av mig om hur hemskt hat är, hur hemskt homofobi är. Och hur mycket jag hatar ordet hat. Jag skulle bli jätteglad om ni läste. HÄR. Erica. Det där är allt och lite till som jag håller inom mig. Och har gjort väldigt väldigt länge. Det där är mina tankar och känslor nedskrivna med ord. Det är så sjukt välformulerat och sant. Har jag sagt att jag älskar dig? Naaw, finaste Emma ♥ Ja, jag har verkligen velat skriva av mig hur länge som helst. Om jag var modig nog hade jag länkade det på facebook så alla idioter som jag har som "vänner" där hade fått in någonting i huvudet. De är några av dem som har ca 13-14 i IQ. Homofobi är bland det värsta som finns. Men hat är ännu värre. Jag älskar dig också Xx ♥ 19 jan, 2013 18:04 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag hade blivit jättebesviken om jag fått den frågan och upptäckt att svaret var så enkelt!! Ja, jag blev lite ställd först, haha. themarauder Mozzarella! Vi brukar även ha champinjoner och soltorkade tomater. Ibland paprika. ![]() ![]()
19 jan, 2013 18:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 18:06
|
|
Luna Chang
Elev |
Jag: Kan jag få det fjärde kinderägget?
Pappa: Det finns inget fjärde. Jag * gå till skafferiet, gå upp på stolen som redan stod där, ta fram det fjärde ägget* Vad är det här då? Pappa: *tystnad* Jag: *belåtet leende* Så jag får det? Pappa: Det är från en annan gång! Jag: Så jag får det? Pappa: Ja.. Hej 19 jan, 2013 18:05 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av themarauder: Ikväll blir det egengjord pizza!! Tips på vad man kan ha på??? =D (gillar inte skinka, lök eller typ annanas som jag ej kan stava) Tonfisk, banan, tomat, fetaost, kronärtskockor, oliver.. ja, det är det jag har på min pizza iallafall!
19 jan, 2013 18:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av themarauder: Ikväll blir det egengjord pizza!! Tips på vad man kan ha på??? =D (gillar inte skinka, lök eller typ annanas som jag ej kan stava) Ost , tomatsås och Bacon(i tärningar då) Hej 19 jan, 2013 18:08 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Pixie: Skrivet av themarauder: Ikväll blir det egengjord pizza!! Tips på vad man kan ha på??? =D (gillar inte skinka, lök eller typ annanas som jag ej kan stava) Tonfisk, banan, tomat, fetaost, kronärtskockor, oliver.. ja, det är det jag har på min pizza iallafall! Låter som en riktigt farlig pizza! XD Afturelding: Åh, älskar mozzarella!! Är soltorkade tomater gott på pizza? För det är den enda tomat som jag faktiskt gillar! =) - just like themarauder 19 jan, 2013 18:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 18:10
|
|
Borttagen
|
19 jan, 2013 18:09 |
|
M4L13
Elev |
jag älskar pewdiepie och kollar ständigt om han har lagt upp nån video
nu har mina brovänner lämnat mig i fandomen Q_Q daaaamn yooou sofia och Katla
19 jan, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen