@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: jag är hungrig och det här är den bästa tråden jag någonsin sett! så smart, nu kan man skriva en massa onödig och nödvändig fakta hah ja onödig, nödvändig och rolig fakta. Dolly Partons byst är försäkrad för 4 miljoner kronor. rolig fakta eller hur? http://www.roligfakta.se/default.asp Men om du nu är hungrig, ta något att äta! Jepp det ska jag göra ( ta något att äta alltså), något förslag till något gott recept? det bror på om det finns något du inte tål? eller vad du inte tycker om. Nej jag äter vad som helst okej dåså... hum... Gröt? rostis? Frukt? yoghurt? Annars kan du ju backa... Det är sådant jag äter! (Ibland) Tack för tipsen! *mumsar på pizzarester från gårdagens fredagsmys* lol... det kan man ju också ta haha, du får gömma den nästa gång, ett fint förslag *funderar ut bra pizzagömställen* kanske i din skrivbordslåda? *skrattar ihjäl mig tills jag märker att ingen annan tyckte det var lustigt* eh... shit du är ju ihjäl slagen! *Tar fram en matta och rullar in dig* ''Så ja lilla barn. andarna kommer ta dig till himlen'' säger jag... Jag ler från min plats i himlen när jag ser dej stoppa in pizzan i lådan tycker Rymdkonungen... 19 jan, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: jag är hungrig och det här är den bästa tråden jag någonsin sett! så smart, nu kan man skriva en massa onödig och nödvändig fakta hah ja onödig, nödvändig och rolig fakta. Dolly Partons byst är försäkrad för 4 miljoner kronor. rolig fakta eller hur? http://www.roligfakta.se/default.asp Men om du nu är hungrig, ta något att äta! Jepp det ska jag göra ( ta något att äta alltså), något förslag till något gott recept? det bror på om det finns något du inte tål? eller vad du inte tycker om. Nej jag äter vad som helst okej dåså... hum... Gröt? rostis? Frukt? yoghurt? Annars kan du ju backa... Det är sådant jag äter! (Ibland) Tack för tipsen! *mumsar på pizzarester från gårdagens fredagsmys* lol... det kan man ju också ta haha, du får gömma den nästa gång, ett fint förslag *funderar ut bra pizzagömställen* kanske i din skrivbordslåda? *skrattar ihjäl mig tills jag märker att ingen annan tyckte det var lustigt* eh... shit du är ju ihjäl slagen! *Tar fram en matta och rullar in dig* ''Så ja lilla barn. andarna kommer ta dig till himlen'' säger jag... Jag ler från min plats i himlen när jag ser dej stoppa in pizzan i lådan *Vinkar uppåt till himlen* Ler och börjar skratta 19 jan, 2013 16:54 |
|
EMELESEL
Elev |
19 jan, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Gott med melon! ♥
19 jan, 2013 17:10 |
|
Twix
Elev |
Jag har varit med min bästis hela dagen och det enda vi gjorde var att diskutera pinsamma tystnader och fandoms
19 jan, 2013 17:11 |
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2013 17:13 |
|
Ginny00
Elev |
Jag äter vindruvor ^^
19 jan, 2013 17:26 |
|
Conflate
Elev |
Jag är rätt så sur för att varenda vit top i alla butiker är typ genomskinlig.
C'MOON DET FINNS DE SOM INTE VILL ATT ALLA SKA SE HURDAN BH MAN HAR PÅ SIG
19 jan, 2013 17:27 |
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2013 17:27 |
|
Celebikai
Elev |
lyssnar på vitamin string quartets cover på papa don't preach och är glad!
(hallå det var meningen att jag skulle baka marängpaj idag vrf har jag inte gjort det) ![]()
19 jan, 2013 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen