@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2013 15:48 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: jag är hungrig och det här är den bästa tråden jag någonsin sett! så smart, nu kan man skriva en massa onödig och nödvändig fakta hah ja onödig, nödvändig och rolig fakta. Dolly Partons byst är försäkrad för 4 miljoner kronor. rolig fakta eller hur? http://www.roligfakta.se/default.asp Men om du nu är hungrig, ta något att äta! Jepp det ska jag göra ( ta något att äta alltså), något förslag till något gott recept? det bror på om det finns något du inte tål? eller vad du inte tycker om. Nej jag äter vad som helst okej dåså... hum... Gröt? rostis? Frukt? yoghurt? Annars kan du ju backa... Det är sådant jag äter! (Ibland) Tack för tipsen! *mumsar på pizzarester från gårdagens fredagsmys* tycker Rymdkonungen... 19 jan, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: jag är hungrig och det här är den bästa tråden jag någonsin sett! så smart, nu kan man skriva en massa onödig och nödvändig fakta hah ja onödig, nödvändig och rolig fakta. Dolly Partons byst är försäkrad för 4 miljoner kronor. rolig fakta eller hur? http://www.roligfakta.se/default.asp Men om du nu är hungrig, ta något att äta! Jepp det ska jag göra ( ta något att äta alltså), något förslag till något gott recept? det bror på om det finns något du inte tål? eller vad du inte tycker om. Nej jag äter vad som helst okej dåså... hum... Gröt? rostis? Frukt? yoghurt? Annars kan du ju backa... Det är sådant jag äter! (Ibland) Tack för tipsen! *mumsar på pizzarester från gårdagens fredagsmys* lol... det kan man ju också ta 19 jan, 2013 15:51 |
|
Borttagen
|
Har precis skaffat tumblr... fattar typ ingeting...
19 jan, 2013 15:53 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: jag är hungrig och det här är den bästa tråden jag någonsin sett! så smart, nu kan man skriva en massa onödig och nödvändig fakta hah ja onödig, nödvändig och rolig fakta. Dolly Partons byst är försäkrad för 4 miljoner kronor. rolig fakta eller hur? http://www.roligfakta.se/default.asp Men om du nu är hungrig, ta något att äta! Jepp det ska jag göra ( ta något att äta alltså), något förslag till något gott recept? det bror på om det finns något du inte tål? eller vad du inte tycker om. Nej jag äter vad som helst okej dåså... hum... Gröt? rostis? Frukt? yoghurt? Annars kan du ju backa... Det är sådant jag äter! (Ibland) Tack för tipsen! *mumsar på pizzarester från gårdagens fredagsmys* lol... det kan man ju också ta haha, du får gömma den nästa gång, ett fint förslag *funderar ut bra pizzagömställen* kanske i din skrivbordslåda? *skrattar ihjäl mig tills jag märker att ingen annan tyckte det var lustigt* eh... tycker Rymdkonungen... 19 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: jag är hungrig och det här är den bästa tråden jag någonsin sett! så smart, nu kan man skriva en massa onödig och nödvändig fakta hah ja onödig, nödvändig och rolig fakta. Dolly Partons byst är försäkrad för 4 miljoner kronor. rolig fakta eller hur? http://www.roligfakta.se/default.asp Men om du nu är hungrig, ta något att äta! Jepp det ska jag göra ( ta något att äta alltså), något förslag till något gott recept? det bror på om det finns något du inte tål? eller vad du inte tycker om. Nej jag äter vad som helst okej dåså... hum... Gröt? rostis? Frukt? yoghurt? Annars kan du ju backa... Det är sådant jag äter! (Ibland) Tack för tipsen! *mumsar på pizzarester från gårdagens fredagsmys* lol... det kan man ju också ta haha, du får gömma den nästa gång, ett fint förslag *funderar ut bra pizzagömställen* kanske i din skrivbordslåda? *skrattar ihjäl mig tills jag märker att ingen annan tyckte det var lustigt* eh... shit du är ju ihjäl slagen! *Tar fram en matta och rullar in dig* ''Så ja lilla barn. andarna kommer ta dig till himlen'' säger jag... 19 jan, 2013 15:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHHHA! Vad jag INTE trodde att just det skulle hända. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 jan, 2013 15:57 |
|
LolFeelings
Elev |
19 jan, 2013 16:04 |
|
Terrakowski
Elev |
19 jan, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Min danslärare gillar Glee och LotR
19 jan, 2013 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen