vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Snyter mig.. hrm, förkyld.
Slytherin Pride 22 jan, 2012 20:34 |
|
Pixie
Elev |
22 jan, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Tittar på Mad Men
22 jan, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Funderar på om jag ska spela Skyrim, Mass Effect eller Dragon Age. FIRST WORLD PROBLEMS.
22 jan, 2012 21:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på Amanda Fondell med "Alla This Way" och äter limepaj.
23 jan, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Är på biblioteket... :o
23 jan, 2012 16:08 |
|
Salazar1
Elev |
Hostar. tänker.. Äre verkligen bra att träna när jag är sjuk ?
Slytherin Pride 23 jan, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Är trött...
23 jan, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salazar1: Hostar. tänker.. Äre verkligen bra att träna när jag är sjuk ? Tror inte det... men jag var och tränade när jag var genomförskyld en gång... och det var bland dem bästa träningarna jag har gjort Fast,,, jag mådde inte så bra dagen efter... Just nu är jag trööööööött ! 23 jan, 2012 16:21 |
|
.:Elise:.
Elev |
23 jan, 2012 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen