@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag hittade denna på någon awesome persons profil: Tappat pennan = Ingen penna. Ingen penna = inga anteckningar. Inga anteckningar = Ingen studie. Ingen studie = fail. Fail = ingen examen. Ingen examen = Inget jobb. Inget jobb = inga pengar. Inga pengar = ingen mat. Ingen mat = benig. Benig = Ful. Ful = Ingen kärlek. Ingen kärlek = Inget äktenskap. Inget äktenskap = Inga barn. Inga barn = Depression. Depression = Sjukdom. Sjukdom = Död. Kopiera detta om du är rädd om din penna. Fast allt det stämmer inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 13:19 |
|
Borttagen
|
Jag skrev 'Ministeriet' och fick fel, det skulle vara ´Trolldomsministeriet' -.-
19 jan, 2013 13:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Är det någon som kan räkna procent här? x) Det beror på hur avancerat... : ) 19 jan, 2013 13:34 |
|
Borttagen
|
Jag är inte så bra på att stava och ibland så glömmer jag vissa bokstäver som sk vara me i vissa ord och iblan är de jobbigt.
19 jan, 2013 13:35 |
|
Borttagen
|
Jag tror inte vattnet gillar mig. Jag skulle tvätta ansiktet när jag spilde ut allt vatten på mina fötter. fy!
19 jan, 2013 13:37 |
|
Ginny00
Elev |
Pappas dator är långsam..
19 jan, 2013 13:40 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag typ... äta lunch. Tror jag... Jo, det ska jag.
19 jan, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag typ... äta lunch. Tror jag... Jo, det ska jag. jag äter frukost x) 19 jan, 2013 13:45 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Jag åt kebab
"Hm, you must be a Weasley" 19 jan, 2013 13:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Läser stjärntecken..
Egentligen tror jag inte så mkt på det, samtidigt är 90% av mina vänner födda i tvillingarnas tecken 19 jan, 2013 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen