@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fröken Operfekt: Din! ... tror jag xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fröken Operfekt: AJ WANT hej hej Amanda_Weasly har återuppstått som Fröken Operfekt så haaaai någon som vill rolla? vems tur?? 19 jan, 2013 11:40 |
|
Solkatten
Elev |
Folk borde lära sig att Kväll/Natt tråden! används på kvällen och natten och inte på dagen. Är inte det rätt självklart?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja, det borde de ^.^Folk borde lära sig att Kväll/Natt tråden! används på kvällen och natten och inte på dagen. Är inte det rätt självklart? 19 jan, 2013 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vill kunna sova och vakna tidigt imorgon Eh, varför vill du vakna tidigt...? För att helgen är så fkn kort att jag måste göra något av lördagen xD 19 jan, 2013 12:42 |
|
Afturelding
Elev |
19 jan, 2013 12:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vill kunna sova och vakna tidigt imorgon Eh, varför vill du vakna tidigt...? För att helgen är så fkn kort att jag måste göra något av lördagen xD Fast det är ju på helgen man borde passa på att sova. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 12:47 |
|
Borttagen
|
Solen bländar mig, och den lyser rakt in genom mitt fönster. Det går inte att inte titta på den om jag ska använda datorn
19 jan, 2013 13:14 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Jag hittade denna på någon awesome persons profil:
Tappat pennan = Ingen penna. Ingen penna = inga anteckningar. Inga anteckningar = Ingen studie. Ingen studie = fail. Fail = ingen examen. Ingen examen = Inget jobb. Inget jobb = inga pengar. Inga pengar = ingen mat. Ingen mat = benig. Benig = Ful. Ful = Ingen kärlek. Ingen kärlek = Inget äktenskap. Inget äktenskap = Inga barn. Inga barn = Depression. Depression = Sjukdom. Sjukdom = Död. Kopiera detta om du är rädd om din penna.
19 jan, 2013 13:16 |
|
Frivolt
Elev |
På måndag börjar jag läsa en kurs i livsmedelskemi och metabolism, för andra gången (klarade den inte första gången) och nej, jag är inte peppad nånstans!! Det här kommer att bli en jobbig tid.....
19 jan, 2013 13:18 |
|
Borttagen
|
HAr packat och sitter nu med pappas kock mössa
19 jan, 2013 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen