@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det känns som att jag är lite efterbliven. Så vad menas med att rolla? Att rollspela 19 jan, 2013 10:59 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Ralice sitter här och typ freakar/halvt fangirlar för jag blir så himla glad
Är på mobilen så jag kan bara se gif-sen om jag ladder ner dem som en video DET ÄR DAVID SOM BÖG MÅÅÅÅÅÅÅSTE SEEEEER RKCWYLCWKÖ
19 jan, 2013 11:00
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-19 kl. 11:02
|
|
stellaa
Elev |
19 jan, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Rollspela c:Det känns som att jag är lite efterbliven. Så vad menas med att rolla? EDIT: Ah, du hade fått svar xD 19 jan, 2013 11:02 |
|
Miskel
Elev |
19 jan, 2013 11:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Rollspela c:Det känns som att jag är lite efterbliven. Så vad menas med att rolla? EDIT: Ah, du hade fått svar xD hah märkte det nu x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det känns som att jag är lite efterbliven. Så vad menas med att rolla? Att rollspela du en massa underbara rollspel aha ok! thanks 19 jan, 2013 11:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Ralice sitter här och typ freakar/halvt fangirlar för jag blir så himla glad Är på mobilen så jag kan bara se gif-sen om jag ladder ner dem som en video DET ÄR DAVID SOM BÖG MÅÅÅÅÅÅÅSTE SEEEEER RKCWYLCWKÖ Visst är jag underbar? Tyckte att du skulle tycka om dem 19 jan, 2013 11:26 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
19 jan, 2013 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fröken Operfekt: AJ WANT hej hej Amanda_Weasly har återuppstått som Fröken Operfekt så haaaai någon som vill rolla? 19 jan, 2013 11:38 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fröken Operfekt: AJ WANT hej hej Amanda_Weasly har återuppstått som Fröken Operfekt så haaaai någon som vill rolla? vems tur??
19 jan, 2013 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen