@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
18 jan, 2013 23:08 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: vergos skratt förgyller min fredagkväll xD Same. Det är rätt sött. ^_^' Haha, det är ju bra. Antar jag. x) Vad är det jag har missat? Men ja, Vergos skratt är fantastiskt gulligt. XD Så där mitt i natten i dygnssalen när i diskuterar, ja vad fan som helst. ^^ Skypesamtal. :3 Haha, det är sött att ni kan klassificera mitt skratt som "ganska sött" och "fantastiskt gulligt". xD Haha! Dygnsalen var awesome. ^^ 18 jan, 2013 23:13 |
|
hermione gragner
Elev |
shmack ***,*:*
18 jan, 2013 23:22 |
|
Consectetuer
Elev |
lkhjglkölhjgfcghjjhikghkjhgjnjh har en blåsa på tummen efter att ha spelat gitarr på musiken tidigare idag i skolan. Och nu kan jag inte skriva ordentligt bara för det. Buhu ;_;
18 jan, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
Vill kunna sova och vakna tidigt imorgon
18 jan, 2013 23:52 |
|
Borttagen
|
Bor i Sveriges tråkigaste stad. Saknar mina vänner. Vill hem
19 jan, 2013 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill kunna sova och vakna tidigt imorgon Eh, varför vill du vakna tidigt...? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2013 00:36 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag med omgsamma här... jesus christ malie varför vill du ha en toalett?? oh. ok ♏︎ 19 jan, 2013 00:43 |
|
Amandan
Elev |
19 jan, 2013 01:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen