@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Iyo
Elev |
1. Mitt internet är jefligt segt. Måste typpa logga ut och in från mugglis hela tiden..
2. Jag kom på att apelsin är min favoritfrukt (utan att räkna bär) idag.. Smakade typ aldrig på det förut. 3. Ville vara uppe ganska sent men sen ska man veta att man måste upp höst halv nio. Jahapp. 4. Väntat hela veckan på chips och mamma kommer hem med 1 cola, naturella nötter, lite kladdkaka och popcorn. 5. När jag är hos kompisar skrattar jag åt allt. ALLT. Skrattar tillochmed åt "Det där var inte ens roligt". När jag är hemma, skrattar jag aldrig. Det är typ 5% chans att jag skrattar :I (Yep, jag är den galna tjejen i skolan). 6. Har blandade känslor om min kompis. Och allt är helt uhfiurefhiurehfiurehf 7. Ett spel jag beställt från jättenära mitt hem har inte kommit på 3 veckor och pappas android-platta-ipad-sak från hong kong kom på 3 veckor -.- 8. Märkte att jag har en väldigt bra dator.. Inte för att skryta, men kör på högsta kvalitéinställningarna på sims o_o ![]() 9. Vill ha hund. Vill ha hund. Viiiilll :I 10. Imorgon ska jag träffa en tjej i samma ålder som jag. Antingen går allt åt skogen och jag inte gillar henne alls, eller så går det jättebra och vi blir vänner, vilket jag hoppas på eftersom mamma kommer umgås mer med sin kompis då. Min tur säger att det kommer gå åt skogen dock, hahahaha xD 11. Ont i nageln. Aj aj. 12. Varför försöker jag alltid hitta Intresseklubben antecknar i quidditchplanen? -.- 18 jan, 2013 22:40 |
|
Borttagen
|
Tittar på "The Dark Knight Rises".
Den är helt weird, jag fattar ingenting. Fattar inte vad den handlar om. Look at me, I'm DDobby (Kanske lite ego, men jag behövde skriva det nånstans) 18 jan, 2013 22:48 |
|
leumas vän
Elev |
18 jan, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: vergos skratt förgyller min fredagkväll xD Same. Det är rätt sött. ^_^' 18 jan, 2013 22:53 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Gick in på ifokus.se's startsida, där det stod "Ny sajt: Dvärgpinscher iFokus!"
läste "Dementorer iFokus" ... men är man HP-skadad så är man All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 18 jan, 2013 22:57
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-18 kl. 22:58
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: vergos skratt förgyller min fredagkväll xD Same. Det är rätt sött. ^_^' Haha, det är ju bra. Antar jag. x) 18 jan, 2013 22:58 |
|
joel9324
Elev |
18 jan, 2013 22:59 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: vergos skratt förgyller min fredagkväll xD Same. Det är rätt sött. ^_^' Haha, det är ju bra. Antar jag. x) Vad är det jag har missat? Men ja, Vergos skratt är fantastiskt gulligt. XD Så där mitt i natten i dygnssalen när i diskuterar, ja vad fan som helst. ^^ 18 jan, 2013 23:01 |
|
Aivilio
Elev |
18 jan, 2013 23:02 |
|
M4L13
Elev |
18 jan, 2013 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen